Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@13:18:26 GMT

ممنوعیت تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح ۲۷ خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۰۷۳

ممنوعیت تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح ۲۷ خردادماه

آفتاب‌‌نیوز :

شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جلسه با مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری با اشاره به لزوم رعایت قانون اظهار داشت: اقدامات ستادهای انتخاباتی نامزدها باید بر اساس قانون و آیین نامه مربوط به تبلیغات و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولین ستادهای شهرستانی را معرفی کنید و معرفی نمایندگان نامزدها بر اساس قانون انجام و به فرمانداری‌ها معرفی شود تا برای صدور کارت آن‌ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: از آنجا که انتخابات در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود؛ لذا تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته

سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودهایش ، تلخی ها و شیرینهایش پایان یافت و آخرالامر هم در ماه پایانی آن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد. در این سال حوزه سیاست تحولاتی مهی را به خود دید که قصد داریم نگاهی بر تحولات سیاسی دی ماه در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم. شاید بیان همه اخبار این حوزه مهم مقدور نباشد، اما با این حال تلاش شده خبرسازترین رویداد‌های ماهانه در حوزه سیاسی در دی ماه سال ۱۴۰۲ در این مجموعه گردآوری شود.

 

رئیس‌جمهور: گلایه جوانان در خصوص سرعت اینترنت برطرف شود
سید ابراهیم رئیسی گفت: توصیه‌ام به وزیر ارتباطات این است که جوان‌ها را دریابید و گلایه هایشان برای توسعه بستر و سرعت اینترنت را که عمدتا برای بهره مندی ارتباطات علمی و تحصیلی و راه اندازی و توسعه کسب و کار است، مرتفع کنید.

 

عذرخواهی نماینده کاشمر در مجلس از رئیس‌جمهور در پی طرح اطلاعات نادرست
حجت الاسلام جواد نیک‌بین در پی طرح اطلاعات نادرست هنگام نطق میان دستور روز خود در روز سه‌شنبه هفته گذشته در مجلس از رئیس‌جمهور عذرخواهی کرد.

 

 

تکذیب سفر رئیس‌جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند
نماینده مردم رباط کریم حجت الاسلام حسن نوروزی ضمن تکذیب خبری به نقل از خود که در سایت خبر آنلاین منتشر شده است، مبنی بر اینکه رئیس جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند سفر کرده است، بیان کرد: این خبر صحت ندارد. اینکه گفته شده رئیس جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند سفر کرده است، کاملا اشتباه است. حتی اینکه ۵۰۰ همراه نیز با رئیس جمهور بودند اشتباه است. بنده تذکر دادم خبر اصلاح شود.

 

جزئیات شهادت یکی از فرماندهان سپاه در سوریه
در 4 دی سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران باسابقه ایران در سوریه و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسید.


لایحه عفاف و حجاب به مجلس برگشت داده شد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به باقی ماندن برخی ایرادات و ابهامات در لایحه عفاف و حجاب، این لایحه برای اعمال اصلاحات لازم بار دیگر به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

 

رضا سراج سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شد
رضا سراج به‌ عنوان سخنگو و معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منصوب و جایگزین کیوان خسروی شد.پیش از این کیوان خسروی از سال ۱۳۹۲ با حکم دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی به این سمت منصوب شده بود.

 

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد، تصریح کرد: در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

 

نشست ۱۵۰ دقیقه‌ای رئیسی با ۵۰ چهره سیاسی
در 11 دی مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود نوشت:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امشب به مدت ۱۵۰ دقیقه میزبان ۵۰ نفر از دبیران کل احزاب، روسای ائتلاف‌های سیاسی و فعالان سیاسی مستقل، اصولگرا، اصلاح‌طلب، اعتدال و ... بود.نشستی صریح و جدی که اکثر ۲۵ سخنران جلسه بر اهمیت و تاثیر آن در برگزاری انتخابات پر شور تاکید داشتند.

 

بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی انفجار تروریستی در کرمان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: بی‌تردید خون‌های پاک شهدای جوار مزار حاج قاسم عزیز، انرژی جدیدی بر کالبد مکتب سلیمانی و ارادتمندان شهید قدس تزریق و آنان را برای مجازات قطعی و عادلانه جنایتکاران مصمم‌تر کرده است.در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایت تروریستی عصر ۱۳ دی ماه در مسیر برگزاری آیین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعداد پرشماری از زائران مزار سردار دل‌ها از اقصی نقاط کشور گردید، اقدامی کور و کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به آن شهید است.

 

اطلاعیه‌ اول وزارت اطلاعات درباره حادثه‌ تروریستی کرمان
اولین عملیات دستگیری عوامل در غروب روز حادثه، افشای هویت یکی از تروریست‌ها، بازداشت اعضای شبکه پشتیبانی در ۶ استان و کشف تجهیزات شبکه تروریستی از جمله مهم‌ترین بخش‌های اولین اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان است.


بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری
در 21 دی اطلاعیه‌ دوم وزارت اطلاعات در خصوص فاجعه‌ی تروریستی کرمان با اشاره به «تعقیب تعدادی از آمران و طراحان عملیات تروریستی کرمان درخارج از کشور» و «بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست های انتحاری» منتشر شد.

 

توضیحات شمخانی درباره پرونده درگذشت هاشمی رفسنجانی
دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پس از فوت مرحوم آیت‌الله ‎ هاشمی رفسنجانی، به‌دلیل علاقه و حساسیت شخصی و همچنین تاکید مستمر مقامات عالی، پرونده فوت ایشان بلافاصله با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شد و بدون هیچ ابهامی، قطعیت طبیعی بودن فوت ایشان به تایید رسید.»

 

پاسخ به یک شبهه انتخاباتی از سوی سخنگوی شورای نگهبان
هادی طحان نظیف در بخشی از گفت‌وگویی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این شبهه معروف مبنی بر اینکه تکلیف صلاحیت آن کسانی که اکنون نماینده مجلس هستند و برای انتخابات مجلس بعد ردصلاحیت شده‌اند، در مقطع کنونی چه خواهد شد؟ گفت: قانون مرزها، حدود و ثغور و صلاحیت‌های دستگاه‌ها را مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون انتخابات و حتی قانون اساسی، شورای نگهبان ناظر انتخابات است؛ محدوده نظارت این شورا انتخابات (از مرحله پیش‌ثبت‌نام تا پس از بررسی صحت انتخابات) است. شورای نگهبان ناظر دوره نمایندگی نیست.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه اظهار کرد: در این رابطه قانون نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد که جمعی از نمایندگان عضو هیاتی در همین رابطه هستند. البته می‌توان بررسی کرد که آیا این قانون خوب است یا نیازمند تقویت می‌باشد.

 

دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی مرتبط با حادثه کرمان/ هلاکت ۲ تروریست
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم خود پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی و انتقال آن‌ها به بازداشتگاه‌های کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود