Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:45:55 GMT

آمار کرونا کاشان ۲۲ خرداد؛ بدون فوتی و ۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۰۸۹

آمار کرونا کاشان ۲۲ خرداد؛ بدون فوتی و ۸ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که چهار نفر اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ نداده است.

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۸۱ هزار و ۱۶۱ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۶۴۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که پنج نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد یک نفر اهل تهران و چهار نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۸۰ سال و حداقل سن بستری ۴۳ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل سه بیمار جدید بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۷۴ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۱۰ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۷ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۲۴ هزار و ۲۰۰ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.‌

کد خبر 500046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونای انگلیسی در کاشان کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار قربانیان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا پاندمی کووید 19 کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ مبتلا به کووید ۱۹ کرونا ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا شیوع کرونا ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی مبتلا به کرونا ویروس ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت.


دکتر علی عباسی افزود: در سال ۱۴۰۲ از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و مابقی زن هستند.

بابل دارای بیشترین جان باخته
در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندرود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است.

شهریور بیشترین فوتی
بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: هر چند در سال‌های گذشته و طبق آمار‌های موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد