Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد حسین رحیمی زاده پیش از ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مسئولین قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد، با بیان این‌که  قانونگذار تلاش کرده با واگذاری و سپردن  امور به مردم از تمرکز اختیارات و انجام کارها توسط سیستم حاکمیت فاصله بگیرد اظهار کرد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان محلی اقدامی در همین راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز فرآیند تبلیغ نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: قانون گرایی نامزدها باید از همین زمان تبلیغات مصداق پیدا کند و متبلور شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد گفت: فردی که به دنبال خدمت به مردم است و در آینده با تصمیمات خود در پیشرفت و آبادانی شهر سهیم خواهد بود باید در چارچوب قانون عمل کند لذا نامزدی که از همین ابتدا صداقت نداشته ، پایبند به قوانین تبلیغاتی نباشد و وعده دروغ و خارج از چارچوب اختیارات بدهد نمی تواند برای شهر و مردم مفید باشد.

رحیمی زاده با بیان این‌که مردم هوشمندانه و آگاهانه انتخاب می کنند و بیشتر رغبت به افراد منطقی و مستدل دارند، تصریح کرد: نامزدها از حاشیه و جریان سازی پرهیز کنند و بیشتر به دنبال معرفی توانمندی ها و برنامه های خود باشند چرا که مردم به دنبال کسانی هستند که ابتکار داشته و باری از دوش شهر و مردم بردارند .

وی با بیان این‌که تاکید مجموعه دستگاه قضا بر رویکرد پیشگیرانه در حوزه جرائم و تخلفات انتخاباتی است خاطرنشان کرد: رفتار انتخاباتی گاها به گونه ای خواهد بود که عنوان تخلف برای آن صدق می کند که این تخلفات مربوط به حوزه قضائی نیست اما اگر تحلفی عنوان مجرمانه داشته باشد و سبب ایجاد جرم شود در صلاحیت رسیدگی دادسرا است.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری یزد خبرگزاری فارس رحیمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

امروز چهارشنبه ۸ فروردین / حمل ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ رمضان ۱۴۴۵  و ۲۷ مارس ۲۰۲۴ است. روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام موسی کاظم علیه السلام امام رضا علیه السلام امام جواد علیه السلام و  امام هادی علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

مناسبت‌ها و احکام دینی و اسلامی

ورود محمد بن ابوبکر به مصر ۳۷ هجری

تقارن نحسین و صدقه صبحگاهی رفع نحوست کند.

امروز ساعت ۱۲:۳۵ نیمروز قمر وارد برج عقرب می‌شود.

امروز برای امور زیر مناسب نیست:

از حرکت و جابجایی‌ها اجتناب گردد.

مناسب زایمان و نوزاد عاقل و عابد شود.

سفر اکیدا مکروه و امکان حادثه دارد و در صورت ضرورت حتما همراه صدقه باشد. عزیزان احتیاط کنید.

احکام نجوم

امروز قمر در برج عقرب است و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر خوب است:

امور کشاورزی و زراعی.

بذر پاشی و کاشت.

آبیاری.

انواع حفاری ها.

کندن چاه و آبراه.

جراحی چشم.

درختکاری.

از شیر گرفتن کودک.

کندن دندان.

و خارج کردن خال و زگیل و دمل نیک است.

ولی امور اساسی و زیر بنایی و ازدواج خوب نیست.

نگارش ادعیه و برای نماز حرز و بستن آن خوب نیست.

مباشرت امشب

(شب پنج شنبه)، از مباشرت به قصد فرزند آوری احتیاط گردد.

اصلاح سر و صورت

اصلاح سر و صورت باعث حزن و اندوه می‌شود.

حجامت خون دادن فصد زالو انداختن

خون دادن و فصد باعث فرج و نشاط می‌شود.

ناخن گرفتن

چهارشنبه برای گرفتن ناخن، روز مناسبی نیست و باعث بداخلاقی می‌شود.

دوخت و دوز

چهارشنبه برای بریدن و دوختن #لباس_نو روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن  وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود. ان شاالله

وقت استخاره در روز چهارشنبه

از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر (وقت خوابیدن)

تعبیر خواب 

خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه‌ی ۱۷ سوره مبارکه " بنی اسرائیل " است؛ و کم اهلکنا من القرون من بعد نوح... 

و مفهوم آن این است که چیزی باعث حزن و اندوه خواب بیننده شود پدیدار گردد صدقه بدهد تا برطرف شود و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید.

ذکر روز چهارشنبه

یا حیّ یا قیّوم  ۱۰۰ مرتبه

ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه یامتعال که موجب عزّت در دین می‌گردد.

روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام موسی کاظم علیه السلام امام رضا علیه السلام امام جواد علیه السلام و  امام هادی علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

 منبع: تقویم همسران نوشته‌ی حبیب الله تقیان

tags # تقویم نجومی ، تقویم همسران سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟
  • توسعه کشت چغندر قند را راهکار مناسبی برای کم آبی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!