Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره هما گفت: جشنواره «هما» یک فرصت طلایی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران به وجود آورده تا بتوانیم با فراهم کردن هر چه بیشتر بسترهای مناسب و افزایش ظرفیت ها، پاسخگویی اجتماعی را در همه ابعاد آن متبلور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های دانشگاه های نسل نو، پاسخگویی اجتماعی است، افزود: امیدوارم این جشنواره در اولین قدم به جریانی ادامه دار در مسیر تحقق پاسخگویی اجتماعی تبدیل شود.

کوهپایه زاده با اشاره به جمعیت ۲۳ هزار نفری خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: هر عضو از اعضای این خانواده بزرگ علاوه بر وظیفه شغلی خود در هر سطح باید در زمینه پاسخگویی اجتماعی تلاش کند و چنانچه بتوانیم با همدلی و همکاری بیشتر در این مسیر فعال باشیم، بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: اگر این نگاه هوشمندانه و تعامل همدلانه در دانشگاه نهادینه شود، دستاوردهای بسیار زیادی به دست خواهیم آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به همه گیری کرونا و مشکلات پیش آمده در یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی و اجتماعی، اظهار داشت: با وجود آسیب های ناشی از این همه گیری، دستاوردها و تجربه هایی نصیب مان شد که شاید تا چند سال دیگر نیز دست نیافتنی بودند و مهم ترین آن جلب یک سرمایه اجتماعی بزرگ به منظور حمایت از نظام سلامت است.

وی گفت: جشنواره هما در اولین سال خود در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده اما می توان با در نظر گرفتن محدوده وسیعی که پاسخگویی اجتماعی از آن برخوردار است، این جشنواره را در سالهای آتی با همکاری سایر دانشگاه ها، سازمان ها و نهادها برگزار کنیم.

کوهپایه زاده با بیان اینکه دستاوردهای جشنواره هما باید تبدیل به یک نقشه راه شود، افزود: طرح های موفق شناسایی شده در جشنواره هما می تواند در هدفگذاری و مسیریابی دقیق برای پاسخ به نیازهای جامعه راهگشا باشند.

جشنواره پاسخگویی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران با عنوان «هما» برگزار شد و صمد شجاعی مطلق، زینب نجار، نجمه خدادادی، الهه خدادوست و علیرضا جاویدان در گروه دانشجویی، دکتر لیلا امیری فراهانی، دکتر فاطمه اقبالیان، دکتر سیده سعیده موسوی، دکتر سیده صالحه مرتضوی و دکتر ملیحه مظاهر یزدی در گروه اعضای هیات علمی و محسن بیگی، دکتر طیبه نجفی مقدم و دکتر الهام موحد نیز در گروه کارکنان به برگزیدگان اولین جشنواره هما معرفی شدند.

کد خبر 5232835

منبع: مهر

کلیدواژه: پاسخگویی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت خیرخواهانه انتخابات 1400 وزارت علوم تحقیقات و فناوری مراکز مشاوره دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون دستیاری فوق تخصصی آزمون استخدامی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور دانشگاه علوم پزشکی ایران پاسخگویی اجتماعی جشنواره هما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد