Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس اصفهان و نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، علی‌رغم وجود منع قانونی و سازمانی و برای پرهیز از شائبه‌های تبلیغاتی همزمان با شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی از مسؤولیت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قطعی شدن حضور علی صالحی در فهرست نهایی مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر اصفهان، وی رسما با اخذ مرخصی از ادامه حضور در رسانه اجتناب کرد و همزمان با شروع رسمی تبلیغات، به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه تبلیغاتی و استفاده از امکانات خبرگزاری از مسؤولیت دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان استعفا داده است.

متن استعفا به شرح زیر است:
جناب آقای پیام تیرانداز مدیر عامل محترم خبرگزاری فارس
باسلام و احترام

به استحضار می‌رساند، با توجه به آرای اعضای محترم مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به اینجانب جهت حضور در فهرست نهایی این مجمع برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، علی‌رغم آنکه از یک ماه گذشته تاکنون ستاد انتخابات خبرگزاری فارس اصفهان به منظور کمک در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری فعالیت خود را با حضور سایر همکاران آغاز نمود و اینجانب نیز در هیچ کدام از فرآیندها و جلسات حضور نداشته و از زمان قطعی شدن حضورم در فهرست نهایی مجمع نیروهای انقلاب در مرخصی هستم. لیکن به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه تبلیغاتی و خدای ناکرده گمانه استفاده از امکانات خبرگزاری به نفع شخصی، استعفای خود از مسؤولیت خبرگزاری فارس استان اصفهان را تقدیم می‌دارم.

علی‌رغم فعالیت منسجم و موثر همکاران دفتر اصفهان، خواهشمند است به منظور اداره امور و معطل نماندن ماموریت‌های خبرگزاری تدابیر لازم را مبذول فرمایید.

از حسن همکاری و اعتماد جنابعالی و همه مدیران محترم سپاسگزارم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان استعفا تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی مجمع نیروهای انقلاب خبرگزاری فارس علی رغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است