Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@08:14:17 GMT

پرسپولیس به رادوشوویچ: بخشی از پولت را بیا بگیر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۱۹۵

پرسپولیس به رادوشوویچ: بخشی از پولت را بیا بگیر

باشگاه پرسپولیس به دروازه‌بان کروات خود اعلام کرده که بخشی از مطالباتش را آماده کرده که با حضور در تهران می‌تواند دریافت کند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که این روزها با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو است، حالا درگیر مشکلات مالی دروازه‌بان کروات تیمش شده است. رادوشوویچ که عملا آخرین نامه خود را به باشگاه داده و اگر رونوشت این نامه را به فیفا بدهد قراردادش رسما فسخ می‌شود، به باشگاه اعلام کرده در صورتی که ۱۸ هزار یورو آپشن قراردادش در فصل  گذشته و تمام مطالبات باقیمانده قراردادش در این فصل (حدود ۱۰۰ هزار یورو) را پرداخت کنند، حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها تا به امروز فقط بخشی از  مطالبات او را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر  اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ۷۰ هزار یورو از ۱۱۸ هزار یوروی درخواستی رادوشوویچ را فراهم کرده و به او گفته است با سفر به ایران می‌تواند این مبلغ را به صورت  اسکناس دریافت کند. این درحالی است که رادوشوویچ اعلام کرده پرسپولیس باید تمام مبلغ درخواستی‌اش را به حسابش واریز کند.

اگر مدیران پرسپولیس نتوانند رادوشوویچ را راضی به بازگشت کنند و این دروازه‌بان قراردادش را یک طرفه فسخ کند، با توجه به این که سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، سرخ‌ها  باید مطالبات او در سه فصل آینده که حدود ۸۰۰ هزار یورو برآورد می‌شود را نیز به او بپردازند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین تیم فوتبال پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ مشکل مالی هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه با حضور در منزل شاهین فرهت موسیقیدان و آهنگساز برجسته کشور دیدارهای خود در سال جدید را آغاز کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد شاهین فرهت خاطرات کودکی تا دانشگاه در ایران و کشورهای دیگر را بازگو و در بخش هایی از سخنان خود به موضوع موسیقی پرداخت و یاد و خاطره استادان و دوستانش را گرامی داشت.

فرهت در بخشی از صحبت هایش با اشاره به توان جسمانی‌اش در ۷۷ سالگی گفت که موثرترین راه برای حفظ سلامتی اش، نواختن پیانو و پیاده روی روزانه به طول ۶ کیلومتر است.

فرهت در ادامه این دیدار اتاق آرشیو خود را که از دست نوشته ها و پارتیتورهای موسیقی قدیمی تا فیلم های مهم و همچنین یکی از بی نظیر ترین پیانوهای رویال دنیا در آن بود به مدیرعامل نشان داد.

این آهنگساز پیشکسوت در بخشی از این دیدار یکی از سمفونی های خود را برای مهمانان اجرا کرد.

سیدعباس عظیمی در نیز با اشاره به ساحت هنر و هنرمند گفت: تکریم هنر و هنرمند باعث رشد فرهنگی اجتماع می شود. این هنرمندان هستند که فرهنگ و عظمت ایران اسلامی را با هنر خود به جهانیان نشان می دهند. ما در دولت به ویژه در موسسه هنرمندان پیشکسوت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شان هنرمندان که سرمایه های مهم فرهنگی کشور هستند حفظ شود.

وی افزود: دیدار در منزل، عیادت در بیمارستان، دعوت برای جشن های تولد، دورهمی های مناسبتی، برگزاری سفرها، تجلیل های انفرادی و گروهی از جمله برنامه های موسسه هنرمندان پیشکسوت برای ارتباط با اعضای موسسه است.

کد خبر 6080268 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • رهاسازی حقابه هیرمند به ایران
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!