Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:59:22 GMT

کشف 30 دستگاه ماینر از انشعاب مسکونی در بانه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۲۰۰

کشف 30 دستگاه ماینر از انشعاب مسکونی در بانه

ایسنا/کردستان رئیس ادارە برق شهرستان بانه از کشف تعداد 30 ماینر غیر مجاز تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد.

صلاح الدین قادری در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد: استفاده غیر مجاز از دستگاه های تولید ارز دیجیتال، باعث ایجاد نوسان شدید در ولتاژ برق، آسیب رساندن به اموال عمومی و تضییع حقوق مشترکین شده و شبکه توزیع برق به‌ ناچار با قطعی و خاموشی های طولانی مدت برق، مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ادارە برق شهرستان بانه ادامه داد: شرکت توزیع برق استان کردستان با استفاده از گزارش های مردمی، بررسی کارشناسی مصرف برق مشترکین در دوره های بلند مدت، بازدید های دوره ای از انشعابات مشکوک و... اقدامات موثری در این راستا انجام داده است.

همچنین وی در پایان یادآور شد: در جهت تداوم این خدمت از مردم شریف استان کردستان درخواست می‌شود هرگونه استفاده غیر قانونی دستگاه های تولید ارز دیجیتال(ماینر)، را سریعاً از طریق تماس تلفنی، فضای مجازی و یا ارسال پیامک به شماره همراه 09354021780 یا ارسال پیامک به سر شماره 30001433 ضمن محرمانه ماندن اطلاعات شخصی، جوایز میلیونی دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»