Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: این برنامه با هدف تکریم والدین، دلخوشی های زندگی (داشتن خواهر و برادر)، اشاعه فرهنگ و زبان فارسی، شناسایی استعدادها و ایجاد فضای سرگرمی برای خانواده ها در ایام شیوع کرونا با معرفی موجی از نویسندگان آپارتمانی طراحی شده است. فراخوان این برنامه ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ منتشر شد. پس از انتشار فراخوان ۱۱۱ متقاضی از مناطق ۱۴،۸،۷،۵ تهران، استان های کرمانشاه، خراسان جنوبی و خوزستان در جشنواره شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می شود جشنواره در دو رده سنی کودک (۸تا ۱۲سال) و نوجوان (۱۳ تا ۱۸سال) برگزار و پس از بررسی آثار توسط ۳ داور متخصص در زمینه داستان نویسی در رده‌های سنی کودک‌ ۱۰ نفر و نوجوان ۹ نفر انتخاب شدند. 

این برنامه در سامانه شهرآموخت با حضور برندگان به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/mfs برگزار شد.

کد خبر 606896 برچسب‌ها منطقه ۶ قصه (داستان) گویی فرهنگسرا جشنواره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۶ قصه داستان گویی فرهنگسرا جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، الهام زارع زاده در نشست خبری جایزه ملی داستان و بازآفرینی با تشریح بخش‌های مختلف این رویداد گفت: بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه ها، هنرمندان، نویسندگان و داستان نویسان را با روش بازآفرینی آشنا می‌کند و شامل موضوعات علمی است.

دبیر اجرایی جایزه ملی داستان و بازآفرینی درباره شرایط شرکت کنندگان تاکید کرد: به علت اهمیت و تازگی موضوع بازآفرینی هیچ گونه محدودیتی برای شرکت کنندگان نداریم و همه علاقمندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند، در این جایزه ملی شرکت کنند.

زارع زاده افزود: نویسندگان و داستان نویسان می‌توانند، آثار متعددی در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال کنند که هرکدام به طور جداگانه داوری و ارزیابی می‌شود.

وی درباره داوری آثار گفت: پس از دریافت آثار، داوران در بخش‌های مختلف ارزیابی‌های جداگانه‌ای خواهند داشت و از هر بخش ۱۰ اثر به عنوان برتر انتخاب می‌شود.

دبیر اجرایی جایزه ملی داستان و بازآفرینی افزود: امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد و مراسم اختتامیه این جایزه نیز پاییز امسال با معرفی نفرات برتر در حوزه هنری اصفهان برگزار خواهد شد.

اعلام جوایزه برترین آثار

همچنین در این نشست احمد نوری رئیس جایزه ملی داستان و بازآفرینی در خصوص جوایز نفرات برگزیده گفت: در بخش رمان جوایز صد، ۵۰ و ۳۰ میلیون تومانی به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود و در بخش داستان کوتاه ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش داستان کوتاه کوتاه ۲ جایزه، پنج میلیون تومانی و در بخش جستارنویسی ۲ جایزه ۱۰ میلیون تومانی به بهترین آثار اهدا می‌شود و در بخش طرح داستان از ۱۰ اثر برتر به ارزش ۳۰ میلیون تومان برای تولید حمایت خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند، آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز