Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم میرزاخانی مدیر پردیس سینمایی ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پخش فوتبال در سینما گفت: استقبال نسبتا خوبی از بازی ایران و بحرین شد و تقریبا ۷۰ نفر به سینما آمدند؛ البته در بازی ایران و کامبوج فقط ۲۰ نفر در سالن حاضر بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: در کل حضور مردم در مجامع هنوز قابل قبول نیست و تعداد کمی به سینما مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با واکسناسیون عمومی شرایط بهتر شود.

سجاد نوروزی، مدیر سینما آزادی نیز درباره پخش فوتبال در سینما گفت: هنوز مردم مطلع نیستند که سینما‌ها باز شده است و ما هم توقع استقبال آنچنانی نداریم. فقط بازی ایران و کامبوج را پخش کردیم که استقبال از آن معمولی بود.

 

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون آشنا شوید + لینک دانلود

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند افزایش یافته است. با وجود اپلیکیشن‌های مختلف، تقریبا می‌توان به حوزه‌های مختلفی از دنیای تکنولوژی دست یافت. استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص هر کسب‌وکار این امکان را برای مردم فراهم کرده است که در وقت و زمان آن‌ها صرفه جویی شود و بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین از خدمات اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. هدف ما از نوشتن این مقاله، این است که بتوانیم اپلیکیشن‌های مختلف گوشی ایفون را به شما معرفی کنیم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی برنامه‌های کاربردی ایرانی در آیفون دانلود سینما تیکت برای ایفون

همان طور که اطلاع دارید در سال‌های اخیر برای رفتن به سینما و دنیای فیلم، مجبور بودید که بلیت سینما را قبل از رفتن به سالن سینما، از باجه‌های آن تهیه کنید. قطعا این کار باعث می‌شد شما زمان زیادی را در صف انتظار بمانید و همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد فیلم مورد نظر خود نداشته باشید. امروزه با حضور برنامه سینما تیکت ایفون، تهیه بلیت سینما برای شما به صورت آنلاین فراهم شده است.

با وجود این اپلیکیشن شما می‌توانید به تمامی سانس‌های فیلم‌های در حال اکران به راحتی دسترسی داشته باشید و درباره فیلم مورد علاقه خود اطلاعاتی کسب کنید. اپلیکیشن سینما تیکت برای ایفون امکاناتی را در اختیار کاربرانی که از گوشی‌های ایفون استفاده می‌کنند، قرار داده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که علاوه بر رزرو کردن بلیت سینما، از آخرین خبرهای فیلم‌های در حال اکران اطلاع داشته باشید.

برای دانلود اپلیکیشن سینما تیک ایفون، می‌توانید این برنامه را از سایت سیبچه دانلود و سپس یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بعد از نصب برنامه، لازم است که شما، شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید و بعد از وارد کردن شماره همراه، بایستی منتظر بمانید تا یک کد فعالسازی برای ایمیل شما ارسال شود. بعد از دریافت کد فعالسازی بهتر است آن را در اپلیکشین سینما تیکت وارد کنید، تا تمام مراحل فعالسازی برای شما به درستی انجام شود.

با ورود به برنامه، شما می‌توانید لیست تمامی فیلم‌های در حال اکران را مشاهده کنید و با توجه به میزان آمار فیلم‌های روی پرده سینما، فیلم مورد علاقه خود را برگزینید. با انتخاب و تصمیم فیلم مورد نظر، حالا نوبت به این می‌رسد که با توجه به تعداد صندلی‌های خالی و ساعت‌های مختلف، بلیت خود را رزرو کنید. شما با مراجعه به بخش اخبار سینما، می‌توانید از تمامی خبرهای مربوط به فیلم و سینما مطلع شوید. اگر تمایل و علاقه به تماشای فیلم‌های جذاب روی پرده سینما دارید، اینک می‌توانید اقدام به دانلود سینما تیکت برای ایفون کنید و تمامی مراحل فعالسازی را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن کتابراه برای ایفون

اگر شما علاقه مند به حوزه کتابخوانی هستید، با وجود اپلیکیشن‌های کتابخوانی شما می‌توانید با یارمهربان ارتباط برقرار کنید و از خواندن انواع کتاب‌های متنوع در هر زمینه‌ای لذت ببرید. یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی، برنامه کتابراه است. کاربرانی که گوشی هوشمند ایفون دارند، می‌توانند این برنامه کاربردی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند.

اگر قصد دانلود کتابراه برای ایفون دارید، می توانید این اپلیکیشن را از سایت سیبچه دانلود کنید. پس از دانلود اپلیکیشن کتابراه برای ایفون و نصب آن، بهتر است برای استفاده از این اپلیکیشن، فیلترشکن گوشی خود را خاموش کنید. بعد از نصب کتابراه برای ایفون شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری خود از تمامی خدمات این برنامه استفاده کنید. اگر این برنامه از دستگاه شما به هر نحوی حذف شد، می‌توانید مجددا آن را نصب کنید و با وارد شدن به حساب کاربری خود، تمامی کتاب‌های دریافت شده را در کتابخانه این برنامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود برنامه بانی مد برای ایفون

در سال‌های اخیر با وجود اپلیکیشن‌های مختلف مخصوص خریدهای آنلاین، شما می‌توانید ساعت‌های زیادی را در این برنامه‌ها مشغول باشید و محصول مورد نظر خود را خرید کنید. اپلیکیشن بانی مد یکی از بهترین برنامه‌هایی است که حس لذت و تجربه خرید را برای شما فراهم می‌کند. با دانلود برنامه بانی مد برای ایفون این امکان برای شما فراهم می‌شود که بدون هیچ گونه خستگی راه، خرید خود را بصورت آنلاین و بدون دغدغه انجام دهید.

اگر تصمیم به دانلود اپلیکیشن بانی مد دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سیبچه مراجعه و این اپلیکیشن کاربردی را دریافت کنید. بعد از دانلود و نصب بانی مد ایفون، شما با صفحاتی مانند صفحه اصلی، صفحه پیشنهادات و تخفیف‌ها و جدیدترین محصولات مواجه می‌شوید. با دانلود بانی مد برای آیفون شما می‌توانید از تمامی تخفیف هایی که این برنامه در نظر گرفته بهره مند شوید و خرید خود را با لذت انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن خبر آنلاین برای ایفون

در این بخش می‌خواهیم یکی از اپلیکیشن‌های خبری فوق‌العاده‌ای را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید آخرین اخبار آنلاین را دریافت کنید و وارد دنیای اطلاعات و اخبار شوید با دانلود خبر آنلاین برای آیفون می‌توانید از جدیدترین رویدادها و خبرها مطلع شوید. شما با نصب برنامه خبر آنلاین برای ایفون، از آخرین و به روزترین اخبار از جمله اخبار ورزشی، اخبار ملی، اخبار سیاسی و بسیاری از خبرهای دیگر می‌توانید اطلاعات کافی داشته باشید.

همچنین با دانلود خبر آنلاین اپل از سایت سیبچه دسترسی به سرویس‌های خبری مختلف برای شما فراهم می‌شود و با وجود این اپلیکیشن، می‌توانید تمامی ویدیوهایی که مربوط به اخبار داغ و متنوع است را مشاهده کنید. برنامه خبر آنلاین شامل یک سری امکانات نامحدود است که می‌توان با پرداخت مبلغ کمی از این امکانات نامحدود بیشترین استفاده را برد.

دانلود اپلیکیشن فوتبال 360 برای ایفون

تماشای فوتبال یکی از برنامه‌هایی است که برای اکثر اشخاص می‌تواند جذاب و گیرا باشد. یکی از اپلیکیشن‌هایی که می خواهیم در این بخش معرفی کنیم، اپلیکیشن فوتبال 360 است. کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند ایفون استفاده می‌کنند، می‌توانند با دانلود اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ برای ایفون از آمار و اطلاعات بازی‌های فوتبالی مطلع شوند. با دانلود اپ فوتبال 360 برای ایفون و با وارد کردن شماره تلفن خود، می‌توان نام تیم موردعلاقه خود را وارد کرد و از امکانات برنامه فوتبال 360 برای ایفون بهترین استفاده را برد.

دانلود اپلیکیشن فوتبال 360 برای ایفون رایگان، امکاناتی را در اختیار کاربران و هواداران خود قرار می‌دهد. با وجود این برنامه شما می‌توانید از آخرین اخبار فوتبال، اطلاعات کامل درباره بازی‌های فوتبال و از تمام گفتگوهای عادل فرودوسی‌پور اطلاع داشته باشید. این برنامه امکانات دیگر نظیر کامنت گذاشتن برای پست‌های برنامه، دسترسی به تمام پادکست‌های فوتبال، قابلیت شخصی سازی خبرهای فوتبال را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

دانلود برنامه فوتبالی برای ایفون

همه ما می‌دانیم که بازی‌های فوتبالی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ورزشی محسوب می‌شود. اخیرا اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه خلق شده‌اند که می‌توان با وجود آن‌ها، از تمامی اخبار مربوط به فوتبال مطلع شد. با دانلود برنامه فوتبالی برای ایفون می‌توانید وارد دنیای هیجانی فوتبال شوید. این اپلیکیشن با قرار دادن امکانات برای کاربران خود توانسته رضایت هواداران خود را کسب کند.

بعد از دانلود و نصب فوتبالی ios می‌توانید از آخرین اخبار، جدول‌های لیگ برتر و همچنین نتایج بازی های فوتبالی اطلاعات بالایی به دست آورید. برای دانلود برنامه فوتبالی برای ایفون رایگان می‌توانید به سایت سییبچه مراجعه و این برنامه هیجانی را از این سایت معتبر دریافت کنید. برای دریافت نتایج آنلاین، روی آیکون ساعت برنامه کلیک کرده و تمام نتایج لحظه‌ای را مشاهده کنید.

دانلود برنامه کرفس برای ایفون رایگان

همان طور که می‌دانید تناسب اندام یکی از دغدغه‌های افراد به حساب می‌آید. اخیرا با وجود اپلیکیشن‌های رژیمی می‌توان این دغدغه را به حد پایینی کاهش داد. در این بخش قصد داریم که برنامه کرفس برای ایفون را به شما معرفی کنیم. اپ کرفس برای ios یک برنامه کاربردی است و توانایی این را دارد که برای کاربران خود رژیم غذایی مناسب تنظیم کند. اپ کرفس برنامه‌های رژیمی خود را به صورت آنلاین و اصولی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به آن ها درحفظ تناسب اندام کمک زیادی می‌کند.

بعد از دانلود برنامه کرفس با لینک مستقیم ایفون، می‌توانید از تمام خدمات آن استفاده کنید. کالری شمار کرفس ایفون، خدماتی نظیر ورزش‌های مبتدی تا پیشرفته برای حفظ تناسب اندام، ایجاد برنامه کامل و منظم رژیمی و همچنین قابلیت اسکن بارکد مواد غذایی را برای طرفداران خود فراهم کرده است. با دانلود برنامه کرفس ایفون، شما می‌توانید با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و همچنین در چالش‌های مختلف سلامت شرکت کنید.

دانلود نرم افزار رایگان ضبط مکالمه برای ایفون

ممکن است برای شما پیش بیاید که یک مکالمه برای شما خیلی مهم باشد و بخواهید تمام جزییات آن مکالمه را ضبط کنید. فکر می‌کنید در این حالت چه برنامه‌ای می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؟ برنامه call recorder رایگان برای ایفون جز یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای ضبط مکالمه های مهم و حیاتی استفاده کنید.

برای دانلود نرم افزار ضبط مکالمه برای آیفون رایگان ، بهتر است وارد سایت سیبچه شوید و با دانلود این نرم افزار جالب، تمام جلسات تلفنی خود را با بهترین کیفیت ضبط و ذخیره کنید. نصب ضبط مکالمه به تماس آیفون به شما این امکان را می‌دهد، بدون استفاده از اینترنت مکالمات خود را بدون دغدغه و به‌راحتی ضبط کنید. امکاناتی که این نرم افزار در نظر گرفته این است که می‌توان با وجود ضبط مکالمه ایفون رایگان علاوه بر ضبط مکالمات ورودی و خروجی، صدای پس زمینه را حذف کرد و همچنین مکالمه ضبط شده را به اشتراک گذاشت.

دانلود برنامه دخل و خرج برای ایفون

اگر می‌خواهید پول و هزینه‌های خود را مدیریت کنید، ما به شما دانلود برنامه دخل و خرج برای ایفون را پیشنهاد می‌کنیم. با دانلود این برنامه حسابداری شما می‌توانید تمام هزینه‌های خود را به راحتی مدیریت کنید و در نهایت برای هزینه‌های خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

نصب نرم افزار حسابداری دخل و خرج رایگان به شما امکان می‌دهد که گزارش‌های مالی خود را به صورت ماهانه و سالانه دریافت کنید. این نرم افزار، انواع حساب‌های بانکی معتبر را به شما معرفی می‌کند تا شما بتوانید هزینه‌ها و درآمدهای خود را در این بانک‌ها ثبت کنید و همچنین شما با وجود این برنامه، می‌توانید انتقال حساب به حساب نیز انجام دهید. تمام هزینه‌هایی که در این برنامه ثبت می‌شود را می‌توان به صورت پی دی اف، تصویر و متن به اشتراک گذاشت.

برای دانلود نرم افزار مدیریت دخل و خرج فارسی برای ایفون می‌توانید به فروشگاه سیبچه مراجعه کنید و با دانلود و نصب آن روی مخارج و هزینه‌های خود مدیریت اصولی داشته باشید.

دانلود برنامه همراه مکانیک برای ایفون

شاید برای شما پیش بیاید که بخواهید روی زمینه خودرو سرمایه گذاری کنید. برای سرمایه گذاری روی صنعت خودرو بایستی از قیمت‌های به روز اطلاع داشته باشید. در این حالت است که شما به یک اپلیکیشن نیاز پیدا می‌کنید. با دانلود همراه مکانیک برای ایفون شما می‌توانید از تمام روند خرید یا فروش خودرو اطلاعات کسب کنید و در این زمینه تجربه خوبی داشته باشید.

اگر می‌خواهید برنامه همراه مکانیک برای ایفون را دانلود کنید، بهتر است وارد سایت سیبچه شوید و این برنامه را با لینک مستقیم دانلود و نصب کنید. خدماتی که این برنامه برای کاربران خود فراهم می‌کند، این است که شما می‌توانید یک خودرو را به صورت کارشناسی شده خریداری کنید و همچنین از قیمت خودرو همراه مکانیک به صورت لحظه‌ای و آنلاین مطلع شوید. یکی از بهترین خدمات این اپلیکیشن این است که گزینه خرید خودروی اقساطی را برای شما فعال می‌کند و اگر بخواهید خودروی خود را بفروشید، می‌توانید در کمترین زمان روند فروش را به خوبی و بدون دغدغه طی کنید.

دیگر خبرها

  • با کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون آشنا شوید + لینک دانلود
  • مجید مجیدی: من از تئاتر به سینما کوچ کردم
  • تلاش کوروش زارعی برای حضور در صحنه تئاتر با نمایشی از ویلیام شکسپیر
  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟