Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:10:42 GMT

شماره جدید نشریه دانشجویی «بامداد» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۴۱۹

شماره جدید نشریه دانشجویی «بامداد» منتشر شد

شماره سی و هشتم نشریه «بامداد» ماهنامه کانون شعر و ادب دانشگاه صنتعی شریف منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "تعهد/هنر/ادبیات"، "لحظه"، "اتاق گفتگو با محمدحسن سیفدار"، "نامه شماره‌ سی‌وهشت... پرواز بی‌تن‌هایی"، "به اطمینان قول تو"، "ادبیات متعهد"، "در مسیر چشم‌هایش" و "چند یادداشت دیگر" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره سی و هشتم نشریه دانشجویی «بامداد» به صاحب امتیازی کانون شعر و ادب دانشگاه صنعتی شریف و مدیر مسئولی محمدجواد نیازی و سردبیری دیبا مسیحی به‌صورت ماهنامه منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • شماره 46 ماهنامه چرتکه اقتصاد
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • گمانه‌زنی‌ها درباره تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه