Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@13:07:01 GMT

انهدام باند جاعل گواهینامه رانندگی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۴۲۵

انهدام باند جاعل گواهینامه رانندگی در کاشان

باند جاعل گواهینامه رانندگی در کاشان منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه جعل گواهینامه رانندگی پایه یکم و دوم برای شهروندان در شهرستان کاشان، کاراگاهان پلیس آگاهی، ۲متهم اصلی پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: این افراد با جعل گواهینامه و دادن وعده گواهینامه واقعی به شهروندان مبالغی حدود ۲ میلیون تومان از متقاضیان دریافت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی به بزه انتسابی با همدستی ۳نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: با اعتراف اعضای این باند به جعل ۶فقره گواهینامه رانندگی و کلاهبرداری از مردم به مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون ریال با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.صدا وسیما 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گواهینامه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: دو عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی، دو تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

فرماندار تبریز هم در همین ارتباط در کمیسیون ایمنی شهرستان از افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه ابراز نگرانی کرد و از والدین خواست خودروی خود را در اختیار فرزندانی که فاقد گواهینامه رانندگی هستند، قرار دهند.

یونس فاتح با اشاره به اینکه شاهد افزایش آمار تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه هستیم، گفت: باید با جلوگیری از رانندگی افراد بدون گواهینامه، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه در تبریز
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • انهدام شبکه قاچاق ماشین آلات سنگین