Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زنان در پایان اولین اردوی بازی‌های آسیایی هانگژو، برگزار شد.

به گزارش برنا،  اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کایاک و کانو برگزار شد. در پایان این مرحله از اردو تست انتخابی در مسافت 1000، 500 و 200 متر انجام شد.

در کایاک یک نفره 1000 متر تانیا کارگرپور با زمان 4:34.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

373 دقیقه اول، سما یاسمی با زمان 4:44.605 دقیقه دوم و سمن سلطانی با زمان 4:56.321 دقیقه سوم شدند.

در کانوی یک نفره 1000 متر هدیه خیرآبادی با زمان 5:24.962 دقیقه، پریسا محمدزاده با زمان 5:34.404 و شیما داناپور با زمان 5:35.574 دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک یک نفره 500 متر هدیه کاظمی با زمان 2:04.370 دقیقه، مهسا آذری با زمان 2:07.820 دقیقه و تانیا کارگرپور با زمان 2:08.133 دقیقه در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی یک نفره 500 متر هدیه خیرآبادی با زمان 2:28.029 دقیقه اول، آتنا رئوفی با زمان 2:32.312 دقیقه دوم و پریسا محمدزاده با زمان 2:34.769 دقیقه سوم شدند.

در کایاک یک نفره 200 متر هدیه کاظمی با زمان 46.341 ثانیه، کیانا کمال‌زاده با زمان 46.984 ثانیه و مهسا آذری با زمان 47.691 ثانیه اول تا سوم شدند.

در کانوی یک نفره 200 متر آتنا رئوفی با زمان 55.473 ثانیه اول، مائده شورگشتی با زمان 56.209 ثانیه دوم و مهسا کهنسال با زمان 57.559 ثانیه سوم شدند.

نفرات برتر این تست با نظر کمیته و کادر فنی آبهای آرام به مراحل بعدی اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان دعوت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی اردوی تیم ملی قایقرانی سوم شدند متر هدیه تیم ملی یک نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی ایران رکورد زد

مسابقات انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام در دو کشور کره‌جنوبی و ژاپن به پایان رسید و سهم قایقرانی ایران چهار سهمیه بود.

رویینگ دو سهمیه و آب‌های آرام دو سهمیه به دست آوردند.

رویینگ برای اولین بار توانست در قایق دونفره صاحب سهمیه شود. به این ترتیب تعداد ورزشکارانی که به المپیک پاریس می‌روند، پنج نفر هستند.

پیش از این بیشترین تعداد سهمیه قایقرانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که چهار سهمیه آن هم در انفرادی داشت.

ورزشکارانی که سهمیه المپیک را گرفتند:

فاطمه مجلل در رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان

مجلل در بازی‌های آسیایی هانگژو توانست مدال نقره رویینگ چهار نفره را بگیرد. او سپس در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا دو مدال طلا در رویینگ یک نفره و رویینگ دونفره گرفت. مجلل در انتخابی تیم ملی هم توانست عنوان نخست را به دست آورد و در نهایت در انتخابی المپیک با کسب مدال برنز، سهمیه المپیک گرفت.

زینب نوروزی و مهسا جاور در رویینگ دونفره سبک وزن زنان

زوج جاور و نوروزی در بازی‌های آسیایی هانگژو تشکیل شد که حاصل آن مدال نقره دونفره بود. این دو نفر همچنین در رویینگ چهار نفره هم نقره گرفتند. پس از آن این زوج برای انتخابی المپیک آماده شدند که با تاریخ‌سازی توانستند برای اولین بار سهمیه رویینگ دونفره را بگیرند.

مهسا جاور نیز بازگشت خوبی به ورزش قهرمانی داشت و حاصل آن دو نقره بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس بود.

کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

محمدنبی رضایی برای المپیک توکیو در انتخابی تیم ملی به عادل مجللی باخت و نتوانست به مسابقات کسب سهمیه المپیک برود. او بعد از گذشت سه سال در انتخابی المپیک پاریس توانست مدال طلا بگیرد و سهمیه را به دست آورد.

کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

علی آقامیرزایی برای دومین بار توانست سهمیه المپیک بگیرد. او در المپیک توکیو هم سهمیه گرفت و اکنون برای المپیک پاریس هم توانست این سهمیه را تکرار کند.

آقامیرزایی در انتخابی المپیک سوم شد و در این ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. نماینده ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند. با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق یک‌نفره قزاقستان به نفر سوم تعلق گرفت.

تعداد سهمیه قایقرانی در ادوار المپیک

المپیک ۲۰۲۰ توکیو: دو سهمیه نازنین ملایی در رویینگ و علی آقامیرزایی در کایاک
المپیک ۲۰۱۶ ریو: دو سهمیه مهسا جاور در رویینگ و عادل مجللی در کانون
المپیک ۲۰۱۲ لندن: چهار سهمیه آرزو حکیمی و احمدرضا طالبیان در کایاک سلماز عباسی و محسن شادی در رویینگ
المپیک ۲۰۰۸ پکن: دو سهمیه محسن شادی و هما حسینی در رویینگ
المپیک ۲۰۰۰ سیدنی: یک سهمیه نادر عیوضی در کایاک

منبع: ایسنا

tags # ورزش ، المپیک پاریس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس
  • قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید/ آقامیرزایی کایاک را به پاریس برد
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید
  • رکورد قایقرانی ایران برای المپیک پاریس
  • قایقرانی ایران رکورد زد
  • قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره