Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ملی بوکس ایران گفت: در اردوهای آینده سعی داریم از قهرمانان سابق بوکس استفاده ‌کنیم تا تجربیاتشان را در اختیار جوانان بگذارند. علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمدید قراردادش با تیم‌ ملی بوکس تا سال ۲۰۲۲ توضیح داد: از فدراسیون و آقای حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون تشکرمی‌کنم که به بنده اعتماد کردند و مسئولیت ملی‌پوشان را تا بازی‌های آسیایی به من سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در ادامه نیز شاهد حمایت همه اهالی ورزش باشیم که در این مدت هم محبتشان شامل حالمان بوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر در اعضای کادرفنی تیم ملی وجود دارد؟ توضیح داد: تا المپیک تغییری نداریم، اما در ادامه شاید یکسری مربیان از جمع ما جدا شوند و تغییراتی خواهیم داشت. در آینده باید روی نقاط صعف و قوت کادرفنی و خودمان کار کنیم که نتیجه مطلوب حاصل شود.

سرمربی تیم‌ ملی بوکس ادامه داد: البته شاید برنامه‌ای هم با فدراسیون در نظر بگیریم که از قهرمانان المپیکی و سابق خود نیز در هر مرحله از اردوها استفاده کرده و از تجربیات آن‌ها بهره ببرین. باید همه قهرمانان ما بدانند که جایگاهشان همیشه از نظر ما و اهالی‌ورزش بالاست.

او در مورد برنامه‌های خود برای بعد از المپیک نیز گفت: قطعا برنامه‌های خود را طبق اردوها پیش می‌بریم. شخصا اعتقاد بیشتری به اردوی تدارکاتی مشترک با تیم‌های بزرگ دنیا دارم تا اینکه به تورنمنت تدارکاتی فکر کنم. در اردوهای‌ مشترک است که ملی‌پوشان آمادگی اصلی را با تن به تن شدن با بوکسورهای نام آشنا کسب می‌کنند.

استکی در پایان گفت: تشکر ویژه از اصحاب رسانه می‌کنم ‌که در این مسیر سخت، تیم‌ملی را حمایت کردند و حتی ‌وقتی ‌شکست ‌خوردیم با نقدهای بجا تیم را در مسیر درست حفظ کردند. این موضوع نشان از وحدت‌ خوب در بوکس است که امیدوارم ادامه دار باشد.

به‌ گزارش ایسنا، تیم‌ملی بوکس ایران با سرمربیگری علیرضا استکی، دو مدال نقره و دو مدال برنز را در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا استکی بوكس تيم ملي بوكس علیرضا استکی ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند

رضا شریفی در دیدار با خانواده معظم شهدای سیب و سوران در زابل، اظهار کرد: درک مقام شهید و شهادت به راحتی امکان پذیر نیست همچنین برای هر کسی توفیق شهادت حاصل نمی‌شود، همه ما زندگی و آبرویمان را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به آیه شریف وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بیان کرد: براساس آیات قرآنی نباید تصور کنیم کسانی که ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ شیعه و سنی نیز به این موضوع اعتقاد دارند بسیاری از کسانیکه اعتقاد و تقوایشان بالاست می‌گویند روح شهید حاضر و ناظر بر رفتار ما است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند بنابراین باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که حرف از پیشرفت سیستان و بلوچستان به میدان می‌آید عده‌ای سعی در خراب کردن چهره استان دارند به عنوان مثال در سال ۸۱ که رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرد و مصوباتی در سفر خود به استان داشت حادثه تاسوکی اتفاق افتاد و پس از آن موضوع مسجد‌ها و مسائل قومی و مذهبی به میان آمد دشمن در آن زمان تلاش می‌کرد تمرکز اجتماعی را بهم بزنند و همین موضوعات سبب شد استان دچار یکسری عقب ماندگی‌ها شود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال این است شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین کنند، اما به برکت خون شهیدان و دعای خیر پدر و مادر شهدا این بار نمیتواند به مقاصد شوم خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور