Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای صدور مجوز مصرف اضطراری دو واکسن ایرانی کرونا، توضیح داد.

کیانوش جهانپور روز شنبه در حاشیه مراسمی در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر در پی توافق با خارجی‌ها خرید و پیش خرید واکسن داریم و با تولید واکسن‌های ایرانی نیز سرعت واکسیناسیون عمومی علیه کرونا افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اکنون در فاز ۱ واکسن برکت بی خطری و در فاز ۲ ایمنی زایی بررسی شده و در مرحله اول تزریق این واکسن به داوطلبان انجام و مرحله دوم نیز آغاز شده و با توجه به اینکه در شرایط بحران هستیم مانند کشور‌های دیگر بعد از اطمینان از ایمنی زایی، منتظر نتایج فاز ۳ نمانده و تزریق واکسن را داوطلبانه آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: ۱۱۵ فوتی جدید کرونا در کشور / شناسایی ۷۴۴۴ بیمار دیگر

جهانپور با بیان اینکه باید روزانه ۱۵۰ ایرانی واکسن دریافت کنند، ادامه داد: همه گزارش‌ها در مورد واکسن برکت مطلوب بوده و چند صد هزار دز تولید شده و با توجه به نظر کمیته‌های مشورتی که عنصر مصلحت هستند و مراجع مربوطه واکسیناسیون عمومی را آغاز خواهیم کرد.

وی سازمان غذا و دارو را تنها مرجع ملی در مورد واکسن دانست و تصریح کرد: در مورد واکسن پاستور و کوبا که پاستورکووک نام دارد، یک گام جلوتر رفته و بعد از انجام کار‌های آزمایشی و بالینی فاز ۱ و ۲، کشور کوبا فاز ۳ را شروع کرده و ده‌ها هزار نفر واکسینه شده اند و در کشور نیز این واکسن روی ۲۴ هزار نفر تزریق شده و مرحله فاز ۳ نیز انجام شده و گزارش‌ها قابل قبول بوده است.

به گفته جهانپور، در مورد واکسن‌های برکت و پاستورکووک تولید انبوه شده و تا صدور مجوز اضطراری عرضه و توزیع نخواهیم داشت و روی افراد داوطلب تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کرونا واکسن کرونا سازمان غذا و دارو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا سازمان غذا و دارو مورد واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم

سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد که اگر نوکیای ایرانی مجوز‌های لازم کیفیتی را نداشته باشد به منزله یک کالای تقلبی مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمدعلی اسفنانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ساخت تلفن همراه نوکیا در ایران بدون اخذ مجوز از این شرکت و همچنین تقلبی بودن آن اظهار کرد: اگر کالایی مطابق با تعاریف قانونی از کیفیت و مجوز لازم برخوردار نباشد، ممکن است در قالب کالای تقلبی مورد تعقیب قرار بگیرد.


سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: اگر این موبایل مجوز نداشته باشد، مشخص نخواهد بود که میزان کیفیت آن چقدر است. در حال حاضر وزارتخانه صمت، ارتباطات مسئول مجوز دهی به این موضوع هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیا ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، بازار موبایل ، اسفنانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8y

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • آخرین خبرها از ثبت جهانی «فلک‌الافلاک»
  • تزریق سالانه حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟