Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:04:02 GMT

جنگ روانی سرمربی عراق با اسکوچیچ شروع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۵۱۰

جنگ روانی سرمربی عراق با اسکوچیچ شروع شد

خبرورزشی – «ایران با فرصت گلزنی هنگ کنگ را شکست نداد بلکه با اتفاقات‌هایی برنده بازی شد.» این جمله عجیبی است که سرچکو کاتانتس سرمربی عراق پس از بازی دیروز به زبان آورد و همین جمله واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کاتانتس که احتمالا تصور این را نمی‌کرد ایران با ۱۶ گل زده و ۹ امتیاز این سه بازی را سپری کند، حالا با این جملات اسکوچیچ را به یک نبرد رسانه‌ای فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکو در بازی با بحرین و مواجهه با خبرنگار بحرینی، نشان داد که در این موضوع تبحر دارد و حالا باید دید آیا پاسخ کاتانتس را می‌دهد یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرچکو کاتانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بایرن مونیخ، چلسی و رئال مادرید بازیکنان زیادی داشتند که حالا در سری آ برزیل مشغول بازی هستند؛ لیگی که با توجه به بازیکنان تکنیکی خود لیگ جذاب و سرگرم کننده به شمار می‌رود، حالا جایی است که بازیکنان اسبق تیم‌های بزرگ اروپایی دور هم جمع شده‌اند تا در این سطح فوتبال بازی کنند.
شرایط برخی از آنها بسیار متفاوت است. ستارگانی که روزگاری در لیگ قهرمانان اروپا بهترین عملکرد را به اجرا گذاشتند و در ادامه برخی از آنها مسافر آسیا شدند اما عملکرد آنها به قدری ضعیف بود که خیلی زود به خانه برگردند و برخی دیگر هم اعلام کردند که حتی اگر بدترین روزهای زندگی خودشان را تجربه کنند، حاضر نیستند به دنبال پر کردن جیب‌هایشان بلیت عربستان بگیرند.

خامس رودریگز
ستاره بی چون و چرای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پس از دورانی که در بایرن مونیخ و رئال مادرید پشت سر گذاشت، پیراهن اورتون و المپیاکوس را به تن کرد و در یک مقطع دیگر هم در الریان همبازی شجاع خلیل‌زاده شد.
او در ریو تبدیل به یک چهره درخشان شد و حالا برای پیدا کردن نسخه گم شده خودش به برزیل رفته ولی در ۳۰ بازی تنها ۲ گل ثبت کرده تا وضعیت خوبی نداشته باشد.

مارسلو 
کلکسیون افتخارات بی‌شمار این چهره برزیلی ۳۵ ساله زرق و برق زیادی دارد و مارسلو به خانه خود سفر کرد تا به عنوان کاپیتان فلومیننزه شخصیت همیشه برنده خودش را به نمایش بگذارد.

فلیپه ملو
۴۰ ساله شده اما خیال خداحافظی کردن ندارد. از سال ۲۰۰۱ که در فوتبال حرفه‌ای مشغول به بازی شد و مسافر سری آ ایتالیا شد تا کنون خیال خانه نشینی نداشته و به تازگی در یک مصاحبه اظهار داشت: هنوز بازی می‌کنم چون عاشق بازی کردن هستم، چون منظم هستم و سخت کار می‌کنم. فکر می‌کنم من آینه تیم هستم. من الگو هستم. در فوتبال افراد مختلفی می‌توانند الگو باشند ولی 40 سالگی به این معنی است که باید مراقب تک تک حرکات باشم و این سخت‌ترین چالش تمام عمر من است.

دمیتری پایت
پس از اینکه از مارسی جدا شد، در دوراهی عربستان و برزیل قرار گرفت اما اعلام کرد چون فوتبال را به پول ترجیح می‌دهد، انتخابش بر خلاف رونالدو و نیمار برزیل است؛ او در ۳۷ سالگی برای واسکودو گاما تبدیل به یک چهره خاص شده و هر هفته با خلاقیت خودش نشان می‌دهد که هنوز طراوت دوران قدیم را دارد.

هالک
بازیکنی که حضور در چین را به پیشنهاد رئال مادرید ترجیح داد و حتی پیش‌تر از آن به عنوان مهاجم زنیت و پورتو با گل‌هایش سوژه بزرگان اروپا بود، حالا در اتلتیکو مینیرو بازی می‌کند و در ۱۰ بازی از زدن یک گل هم عاجز مانده است.

فرناندینیو
فرناندینیو که احتمالا یکی از هافبک‌های تاریخ لیگ برتر است که خیلی دست‌کم گرفته شده است، هنوز تا پایان چهل سالگی خود با قدرت ادامه می‌دهد.
پس از ترک من سیتی، او دوباره به باشگاه دوران کودکی خود اتلتیکو پارانائنسه پیوست و در مدت کوتاه توانست این تیم را با قدرت رهبری و توانمندی‌های خود در میانه زمین از منطقه سقوط به رده هشتم رساند.

دیگو کاستا
دروغ است که بگوییم دلتنگ شیطنت‌های او در لالیگا و لیگ برتر نشده‌ایم و البته خودش هم به نظر از احساسات و واکنش‌های لحظه‌ای که می‌تواند برای دردسرساز شود فاصله گرفته است. او در بوتافوگو و گرمیو درخشش چندانی نداشت و امیدوار هستم فصل جدید فوتبال برزیل بتواند وضعیت را تغییر دهد.

داوید لوییز
بدون شک یکی از خاص‌ترین بازیکنان برزیلی فوتبال جهان که از زیر فشار بی‌رحمانه رسانه‌ها خودش را خارج کرد و به عنوان مدافع چلسی و پاری سن ژرمن تبدیل به یک مدافع مطمئن شد. حالا او ۳۵ ساله شده و از زمان پیوستن به فلامینگو کاری کرده که این باشگاه بار دیگر به قهرمانی‌های متوالی برسد تا وجهه تاریخی خودش را بازگرداند.

لوکاس مورا
مورا پس از گذراندن بیش از یک دهه در اروپا با پاری سن ژرمن و تاتنهام، در سال 2023 با یک تصمیم احساسی به سائوپائولو بازگشت.
از زمان بازگشت به برزیل، این بازیکن 31 ساله توانسته است ۳ جام به دست بیاورد و همراه با خامس رودریگز به این تیم کمک کند تا رقابت چندگانه این کشور جا نماند.

دیگر خبرها

  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • فوری: خمس درخواست جدایی از تراکتور را داد
  • اختصاصی: درخواست خمس برای جدایی از تراکتور!
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • عکس| هوچی‌گری‌های استقلال نشانه حقارت و ترس از پرسپولیس است!