Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته توسط محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شهرستان جهرم افتتاح شد.

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از افتتاح این ستاد در جمع حامیان سیدابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مهمترین عرصه سیاسی کشور بوده و می‌تواند ما را از گزند دشمنان خارجی در امان نگه دارد لذا همه باید با حضور خود در انتخابات، یک بار دیگر اراده ملی را به رخ جهانیان بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از معیارهای اصلی در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است و به واقع مقام معظم رهبری به درستی معیارهای انتخاب فرد اصلح در انتخابات را مطرح کرده و بر آنها تاکید داشته‌اند. مقام معظم رهبری اذعان دارند که نامزدها باید به شعارهای که می‌دهند اعتقاد داشته باشند، این در حالی است که آیت الله رئیسی تاکنون چه در قوه قضائیه و چه در سایر مناسب مهم و تاثیرگذار حکومتی نشان داده که هر حرفی زده بلافاصله آن را عملیاتی کرده و حتی در زمینه «ترک فعل مسئولین» در قوه قضائیه پیش قدم بوده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح در انتخابات اظهارداشت: در این زمینه هم آیت‌الله رئیسی پیشگام بوده و هر جا که ناعدالتی رخ داده، به سرعت به این مسئله ورود کرده و مانع از بی عدالتی  موجود شده است که البته این مسئله در بحث واگذاری‌ها در قالب خصوصی سازی و سایر احکام برای مجرمین اقتصادی، به عینه قابل مشاهده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد آیت‌الله رئیسی در زمینه مبارزه با فساد،اظهارداشت: در این بخش هم کمتر کسی نمی‌داند که آیت‌االله رئیسی در مبارزه با فساد تا کجا پیش رفته و پرونده چه اشخاصی را زیر تیغ عدالت قرار داده است. حتی وی پس از نشستن بر مسند ریاست قوه قضائیه ابتدا مبارزه با فساد را از دستگاه زیرمجموعه خود آغاز کرد، که باید گفت این رویکرد به نوبه خود کم سابقه بوده است.

رضایی‌کوچی در ادامه با اشاره به رویکرد اقتصادی آیت‌الله رئیسی در زمینه رشد تولید و توجه به توان داخلی اظهار داشت: در حال حاضر معیشت مردم حلقه مفقوده دولتمردان فعلی بوده و مردم متحمل فشارهای معیشتی زیادی هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای معیشتی مردم تامین مسکن است و ما در این بخش به واسطه ناکارآمدی دولت قبل، عقب‌ماندگی‌های فراوانی داریم، از این رو آیت‌الله رئیسی به درستی سر رشته مشکلات معیشتی مردم را شناسایی کرده و اعلام کرده اند ساخت  یک میلیون واحد مسکونی در سال را دستور کار قرار خواهند داد.

وی در خاتمه عنوان کرد: البته ناگفته نماند که توجه به ساخت مسکن می‌تواند در رفع مشکلات اجتماعی و ازدواج جوانان هم نقش مهمی را ایفا کند که این رویکرد نشان از شناخت دقیق شرایط اقتصادی مردم، نزد ایشان دارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آیت الله رئیسی انتخابات رضایی کوچی مجلس مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد آیت الله رئیسی رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است/پوتین: روابط دو کشور رو به رشد است

رئیس جمهور حضور ایران و روسیه در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت-آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر سه‌شنبه 29  اسفند 1402 در گفت‌وگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تبریک اعتماد دوباره مردم روسیه به وی و انتخاب مجدد برای این سمت، اظهار امیدواری کرد آغاز فعالیت دولت جدید روسیه، زمینه‌ای مناسب برای گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های سازنده ایران و روسیه در عرصه‌های مختلف باشد.

وی حضور دو کشور در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت-آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

وی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه، بر ضرورت اقدام موثر بین‌المللی برای توقف حملات جنایت‌بار صهیونیست‌ها و رفع محاصره و امدادرسانی گسترده به مردم غزه تاکید کرد.

روسای جمهور دو کشور همچنین منافع مشترک منطقه‌ای از جمله در قفقاز را مورد توجه قرار دادند.

رئیس‌جمهور با حساس خواندن روند تحولات و تحرکات موجود در منطقه قفقاز جنوبی، بر اراده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات منطقه و منافع راهبردی کشورمان تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن سپاسگزاری از پیام کتبی و تماس تلفنی دکتر رئیسی برای تبریک انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری فدراسیون روسیه و تبریک متقابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیز آغاز سال نو خورشیدی، به نهایی شدن قریب‌الوقوع پیش‌نویس موافقتنامه جامع همکاری‌های ایران و روسیه اشاره کرد و افزود: برگزاری موفق نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران و نیز رشد 77 درصدی تجارت کالا میان ایران و روسیه از نشانه‌های مثبت ارتقای همکاری‌های تهران-مسکو است.

ولادیمیر پوتین حضور جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سازمان‌های بریکس و شانگهای را فرصتی ارزنده برای تعمیق تعاملات دو طرف دانست و تصریح کرد: دو کشور در موضوع حملات اسرائیل به غزه نیز مواضع مشابهی دارند و روسیه آماده است در این زمینه با ایران همکاری موثرتر و بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران آماده حفظ ثبات در قفقاز جنوبی است/پوتین: روابط دو کشور رو به رشد است
  • ایسنا: سپردن دستگاه‌های فرهنگی به آقای صدیقی، فاقد توجیه است
  • آیت‌الله صدیقی در محکمه افکار عمومی
  • آیت الله رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • واکنش رشیدی کوچی به ماجرای سند جنجالی صدیقی
  • جایگاه کانون های فرهنگی را در مساجد تقویت کنیم
  • آیت‌الله رئیسی: دولت بر برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد/ ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خارجی از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال است
  • دولت رئیسی درکی از اهمیت رسانه ندارد فقط انتظارات تبلیغاتی دارد | تعریف از دولت برای چه؟
  • آقای رئیسی! درکی از اهمیت رسانه در دنیای جدید ندارید / برای رسانه و مردم عملکرد شما مهم است نه انگیزه‌های‌تان
  • آقای رئیسی! شن و ماسه را که با هواپیما جابجا نمی‌کنند