Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:08:30 GMT

مشارکت حداکثری برگ برنده ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۶۲۴

مشارکت حداکثری برگ برنده ملت ایران است

حبیب الله گلمحمدی روز شنبه درجمع فرهنگیان استان البرز در ستاد حجت الاسلام رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درکرج اظهارداشت: مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی یک سرمایه و پشتوانه است و درطول ۴۲ سال اخیر به لطف این مشارکت در برابر دشمنان خارجی و رقبا از چنین برگ برنده‌ای استفاده شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: دراین دوره از انتخابات باید به سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری درعرصه انتخابات که متکی براصل امنیت، سلامت، رقابت پذیری و مشارکت حداکثری است، سیاست و نقطه اتکای تمام برنامه‌ریزیهاست نگاه ویژه ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلمحمدی بیان داشت: مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی به فرموده رهبر معظم انقلاب که «دعوت یکدیگر به شرکت در انتخابات، مصداق عینی تواصی به حق است»اشاره کرد و یادآورشد: مردم با مشارکت در انتخابات بار دیگر میثاق با شهدا و آرمان های امام راحل و بیعت دوباره با رهبری را به نمایش می گذارند.

گلمحمدی یادآورشد: این حضور برای انتخاب فرد اصلح ضروری است و آمدن پای صندوق های رای باید آگاهانه باشد.
وی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف تاکنون نظام را در برابر توطئه های دشمن حفظ کرده است و امروز ملت ایران با رای خود ماندن پای انقلاب و آرمان های شهدا را فریاد خواهند زد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در یکی از پرچالش ترین برهه های خود قرار گرفته و برای گذر از این مسیر پر پیچ، نیازمند به نگاه دهه شصتی هستیم که در این نوع بینش شکل اقدامات جهادی با هدف فی سبیل الله است.

مسوول ستاد مردمی کشوری حجت الاسلام رییسی ادامه داد: رای حداکثری مردم در به وجود آورود یک دولت توانمند و همه سونگر تاثیر گذار است.
وی ایجاد تحول فکری را در جامعه ضروری دانست و افزود: اولین گام برای ایجاد این تحول بزرگ شرکت حداکثری مرد در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با انتخاب فرد اصلح است.

گلمحمدی از فقر،بیکاری، مشکلات معیشتی، فاصله طبقاتی، جرائم و تخلفات اقتصادی و اجتماعی، ارتباط برون مرزی و گفت و گو و تعامل با مردم جهان را از جمله مشکلات اجرایی کشور برشمرد که حل شدن یا کاهش آن مسائل و مشکلات نیاز به روی کارآمدن رییس جمهوری انقلابی و جهادی دارد.

وی گفت: باید برای جوانان واهل تفکردر دولت جدید فضای عمل ایجاد شود و اجرا آن باید دراختیارجوانان باشد و بزرگترها و سابقون باید به عنوان اتاق فکر جوانان، به آنان مشورت بدهند.

وی افزود: ما باید با آمریکا و بایدن مستقیم  وارد مذاکره پایدار براساس نگرش برد برد و با هدف عزتمندی مردم ایران شویم  که امروزمتاسفانه در سیاست خارجی با دامن زدن به بحرانها و با نگاهی پوپولیستی می خواهند از انتخابات بهره برداری کنند.

گلمحمدی تاکید کرد: مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند پس برای خدمت به آنها به مسائل کشور باید نگاهی انقلابی - جهادی داشت و به جایگاه مردم توجه کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است