Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده پیشین مجلس خبرگان در گفت‌وگویی با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور و گسترده مردم باعث اقتدار ملی و سربلندی ملت ایران در جهان است و موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی، خصوصا آمریکا و اسرائیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز‌ها آن‌ها در راستای اهداف پلیدشان مدام مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

وی افزود: مشارکت حداکثری، نشان دهنده وحدت ملی، هوشیاری، آگاهی ملت ایران و تجدید بیعت آن‌ها با آرمان‌های امام (ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری است. از سوی دیگر این امر، عامل دل گرمی برای فرد منتخب خواهد بود، زیرا رأی بالای مردم پشتوانه قوی برای رئیس قوه مجریه است.

امام جمعه سابق تبریز با تأکید بر اینکه قهرکردن با صندوق‌های رای هیچ دردی را دوا نمی‌کند، اذعان کرد: عقل ایجاب می‌کند که مردم با حضور در پای صندوق رأی و انتخاب فرد شایسته تحولی ایجاد کنند تا مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی برطرف شود. همانطور که رهبری فرمودند انتخابات یک روز است، ولی سرنوشت ۴ سال یا بیشتر از آن، در این روز رقم می‌خورد.

این نماینده پیشین مجلس خبرگان ادامه داد: وظیفه شرعی و عقلی ایجاب می‌کند که تمام اقشار مردم آگاه ایران، در ۲۸ خرداد در انتخابات حضور پیدا کنند و با انتخاب فرد اصلح، واجد شرایط، تحول آفرین، مردمی، دلسوز، کارآمد و پیرو ولایت فقیه، آگاهی خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

محمدباقر احمدی چگنی در خرم‌آباد اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است. 
فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: تعداد ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای برگزاری انتخابات مذکور در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تامین و در فرمانداری‌ها مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود