Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:45:41 GMT

تصاویر/مسجد مقدس سهله پس از مرمت و بازسازی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۶۵۰

تصاویر/مسجد مقدس سهله پس از مرمت و بازسازی

مسجد سَهْله از مشهورترین مساجد اسلامی، در نزدیکی مسجد کوفه ساخته شده است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسجد سَهْله از مشهورترین مساجد اسلامی، در نزدیکی مسجد کوفه ساخته شده است.این مسجد منزلگاه و عبادتگاه بسیاری از پیامبران و جایگاه برخی از امامان شیعه از جمله امام صادق(ع) بوده و بر اساس روایت ایشان، حضرت مهدی(عج) پس از ظهور در آن ساکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان

محمد جواد خانی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی‌های انجام شده در گیلان ، تا به امروز ۵۹ سر دهنه خاکی اولویت دار در گیلان، پس از مرمت، بازسازی و یا ساخت، آبگذاری شده اند.


وی افزود: بیشترین تعداد سر دهنه‌ های کشاورزی آب در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودسر واقع شده اند.


معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب گذاری شده دب شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها، همه ساله برای جلوگیری از سیلاب‌ها در فروردین و اردیبهشت، مرمت، بازسازی و ساخت سر دهنه‌ های خاکی به سرعت انجام می‌شود.


 خانی پور افزود: همچنین ۳۶۶ سر دهنه اولویت دار دیگر در استان در دست مرمت، بازسازی و ساخت است که تا پیش از شروع عملیات کاشت برنج بر اساس تقویم زراعی جهاد کشاورزی گیلان به پایان خو هد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان آب گذاری شده است
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است