Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@07:56:23 GMT

تولید سازه های صنعتی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۶۵۲

لوله داربست یکی از تجهیزات مهم صنعتی است که کاربرد های فراوانی دارد. یکی از بارزترین کاربرد های لوله داربست، برای ساختمان سازی است. اما کارایی لوله های داربست فقط بدین جا ختم نمی شود. در صنایع بسیاری از این تجهیزات استفاده می گردد. قالب های فلزی، جک های سقفی و تجهیزات فلزی دیگر همه جزو ملزومات صنایع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این تجهیزات وارداتی بوده و برخی دیگر تولید داخل می باشند. مدرن سازان یکی از تولیدکنندگان باسابقه در زمینه لوله داربست در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده و به تولید تجهیزات صنعتی در داخل ایران کمک می کند. چرا که این روزها تولید ملی در اولویت قرار دارد. آنچه مدرن سازان را در میان سایر شرکت های تولید کننده لوله داربست و تجهیزات فلزی در اولویت قرار میدهد، کیفیت محصولات شان است.

محصولات شرکت مدرن سازان را با اطمینان کامل خریداری نمایید. به ویژه لوله داربست این شرکت و تجهیزات مربوط به سیستم های داربست دارای کیفیت بالایی هستند. در واقع این شرکت، کیفیت محصولات را سرلوحه تولیدات خود قرار داده است و با حمایت از مشتریان، بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهد. حمایت مدرن سازان در قدم اول از طریق کیفیت محصولات شان و در قدم های بعدی به واسطه‌ی تحویل به موقع سفارشات و خدمات پس از فروش تولیدات شان مشخص می گردد. قیمت تجهیزات صنعتی این شرکت کاملا مقرون به صرفه بوده و رضایت بسیاری از مشتریان را نیز جلب نموده است. آنچه اطمینان مشتریان جدید را می تواند جلب نماید، سابقه درخشان مدرن سازان در تولید محصولات صنعتی میباشد.

عکس شماره ۱: لوله داربست

آشنایی بیشتر با لوله داربست:

همه ما داربست جلوی ساختمان ها را دیده ایم. اما سوال اینجاست: لوله داربست ها چگونه ساخته می شوند؟

در جواب باید گفت: لوله داربست از ورق سیاه فلزی ساخته شده و جزو لوله های درزدار هستند. برای تولید این سازه ها به دستگاه و تجهیزات مدرن نیاز است و باید استانداردهای تولیدی رعایت شود. این استانداردها مربوط به وزن لوله داربست و قطر آن ها می شود. بر این اساس لوله های داربست باید دارای قطری به اندازه ۳/۴۸ میلی متر، طول ۶ متر و ضخامت دیواره لوله ها نیز باید ۲/۳ میلی متر باشد. نکته مهم و جالبی که باید در رابطه با لوله داربست دانست، عدم استفاده از آن در انتقال مواد مایع یا گازی است. هرچند شکل این تجهیزات لوله ای می باشد و عموما از لوله ها برای انتقال مواد استفاده می شود؛ ولی از لوله های داربست به این منظور استفاده نمی گردد. بلکه این لوله ها از طریق بست‌های مخصوص به یکدیگر متصل شده تا اسکلتی فلزی و مقاوم را تشکیل دهند.

وقتی لوله ها به هم متصل شوند و اسکلت فلزی شکل بگیرد، مهندسان، کارگران و افرادی که برای دسترسی به طبقات و بخش های مختلف ساختمان به کمک نیاز دارند، از داربست ها استفاده می نمایند. به دلیل این که لوله داربست ها حافظ جان کارگران و ساختمان سازان هستند، تولید آن ها و مقاومت شان از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع لوله های داربست را می توان به دو دسته: فولادی و گالوانیزه تقسیم کرد. همچنین تقسیم بندی دیگری نیز وجود دارد که در آن دسته اول لوله داربست ها درزدار و دسته دوم بدون درز هستند. در صورتی که به داربست زیادی نیاز دارید و ساختمان مد نظرتان بسیار بلند است، حتما از لوله داربست بدون درز استفاده کنید تا مقاومت بیشتری برایتان فراهم شود و خطرات کمتری متوجه شما و پروژه تان باشد.

سایت شرکت مدرن سازان به نشانی:  https://modernsazan.com/ دارای اطلاعات جامع و کامل تری در زمینه لوله های داربست می باشد. همچنین از این سایت می توانید لیست قیمت لوله داربست، قیمت قالب فلزی و لیست قیمت جک سقفی را نیز به راحتی مشاهده نمایید.

عکس شماره ۲: قالب فلزی

قالب فلزی و نحوه ساخت آن:

قالب فلزی نیز مانند لوله داربست دارای استاندارد ها و اصولی است. تولید این قالب ها اهمیت زیادی دارد چون برای ساختِ سازه های بتنی از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل جنس قالب ها، سایز و مقاومت شان باید کاملا تایید شده و با کیفیت باشد. مدرن سازان در تولید قالب های فلزی نیز سرآمد بوده و در تولیدات تجهیزات این چنینی رضایت مشتریان زیادی را جلب نموده اند. اگر بخواهیم کاربرد این قالب ها را بدانیم، می توان به صنعت ساختمان سازی اشاره کرد. برای احداث ساختمان هایی که نیاز به سطحی بتنی دارند یا باید ستون های بتنی باید در ساختمان احداث شود، از قالب های فلزی استفاده می نمایند. بتن آماده شده را در قالب فلزی مورد نظر ریخته تا سطح مد نظر مهندسان به دست آید. همانطور که ذکر شده سطوح بتنی به صورت سقف و یا ستون مورد استفاده قرار می گیرند.

مدرن سازان و جک های سقفی:

علاوه بر لوله داربست و قالب فلزی، شرکت مدرن سازان اقدام به تولید جک های سقفی نیز می نماید. نام جک را برای استفاده در تعمیر اتومبیل ها بسیار شنیده ایم. ولی در باره سقف ها کمی جای سوال پیش می آید. به طور کلی جک ها ابزارهایی برای تحمل بار هستند و کارایی بسیاری دارند. در ساختمان سازی نیز جک ها وظیفه حمل و تحمل بار سقف را برعهده دارند. پایداری سقف ها عموما با یک نگهدارنده تامین می شود که جک سقفی این وظیفه را برعهده دارد. لازم است معماران و مهندسان برای پایداری سقف های ساختمانی از این جک ها استفاده کنند. به ویژه در سقف های بتنی جک سقفی به شدت نیاز است.

عکس شماره ۳: جک سقفی

با توجه به نکات ذکر شده در خصوص داربست ها، قالب های فلزی و جک های سقفی، می توانید به راحتی و اطمینان خاطر از مدرن سازان خرید نمایید. زیرا کیفیت تجهیزات برای موفقیت آمیز بودن پروژه ها کاملا ضروری است. پس در انتخاب ابزار و تجهیزات دقت کرده و کیفیت را در اولویت قرار دهید. محصولات مدرن سازان در کنار کیفیت بالایی که دارند، قیمتشان نیز مناسب بوده، در اسرع وقت به دست شما می رسند و خدمات پس از فروش نیز دارند. در سایت این شرکت لیست قیمت ها را مشاهده نمایید تا قبل از خرید اطلاعات کافی در خصوص محصولات و قیمت ها داشته باشید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولید سازه های صنعتی لوله های داربست قالب های فلزی مدرن سازان لوله داربست داربست ها قالب فلزی قالب ها لوله ها سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما،  فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدید کارت های پردازشگر ایرانی شدند.

بر اساس این گزارش، این محصول به عنوان مغز تجهیزات پیشرفته در تجزیه و تحلیل اطلاعات کاربرد دارد و در تجهیزات نفتی و سامانه‌های هواشناسی استفاده می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • حضور ۹ شرکت‌ دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت و گاز جهان
  • کدام محصولات دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت، گاز و پتروشیمی جهان عرضه شدند؟