Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:38:12 GMT

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۶۷۹

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی رستمی روز شنبه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برگزاری ۱۰ نشست بصیرتی در سطح شهرهای استان کردستان از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت دهه کرامت است که ویژه اقشار تأثیرگذار، فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان عنوان کرد و گفت: این مراسم ویژه روحانیون و ماموستایان اهل سنت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: همایش طلایه داران تبلیغ در سطح چهار شهرستان سقز، قروه، مریوان و سنندج با حضور روحانیون استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: همچنین مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نیز در ۱۰ شهرستان استان برگزار خواهد شد.

رستمی برگزاری همایش روشنگری و بصیرتی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت دانست و اضافه کرد: این همایش نیز در شهرستان سنندج و با حضور کارکنان، مسئولان هیئات مذهبی و کانون مداحان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: اجرای پویش رأی اولی‌ها در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که توسط تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان نیز در این نشست از برگزاری ۲۴ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح هیئات مذهبی کردستان خبر داد و افزود: سخنرانی روحانیون، مدیحه‌سرایی، مولودی‌خوانی و اهدای هدایا به دختران جوان در این ویژه برنامه‌ها انجام می‌شود.

نورعلی خزاعی اعلام کرد: استقبال از پرچم کاروان خادمان امام رضا (ع) توسط شورای هیئات مذهبی، اجرای چهار مراسم ویژه دهه کرامت در چهار شهرستان سنندج، کامیاران، بیجار و قروه و برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در هشت هیئت مذهبی از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان در دهه کرامت است.

وی اضافه کرد: توزیع ۵۰ بسته معیشتی توسط خیرین در روز ولادت امام رضا (ع) بین محرومین شهر سنندج و برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه در هشت هیئت مذهبی استان از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی کردستان در دهه کرامت به شمار می‌رود.

وی در پایان بیان کرد: تمامی برنامه‌های یاد شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5232911

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت تبلیغات اسلامی کردستان امام رضا ع انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا ایلام عکس استانها دیگر برنامه برگزار می شود دهه کرامت هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت حرکت به سمت مردمی‌سازی و اجرای مناسبت‌های مذهبی با استفاده از ظرفیت مردم است.

ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی، فرهنگی و وزارت استانداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سال ۱۴۰۲ ایجاد هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های فرهنگی استان قم بود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش ساعات حضور زائران در شهر قم، افزود: در بحث ماندگاری مسافر از میانگین دو ساعت به بیش از ۱۲ ساعت رسیده‌ایم و تعداد مسافران نیز ۳۰ درصد رشد داشته است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره به اهمیت ارتقای زیرساخت‌های گردشگری استان، خاطرنشان کرد: تعداد تخت‌های اقامتی در شهر قم از ۷۰۰۰ تخت به ۱۴ هزار تخت افزایش پیدا کرده است.

مقیمی تصریح کرد: بخش دیگر مربوط به اسکان غیررسمی است که با همکاری مساجد، حسینیه‌ها و خیران صورت می‌گیرد که در این زمینه نیز ظرفیت اسکان ۵۰ هزار نفر در یک شب در شهر قم ایجاد شده است.

وی گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت که در معاونت اجتماعی، فرهنگی و وزارت استانداری قم به‌طور جدی پیگیری می‌شود، مردمی‌سازی برگزاری مناسبت‌ها در شهر قم است، چراکه در اصل این مناسبت‌ها متعلق به مردم است و تولی گری در این امر باید کاهش پیدا کند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به پذیرایی استان قم از ۳.۵ میلیون زائر در ایام نیمه شعبان، افزود: این کار بدون استفاده از ظرفیت مردمی و ظرفیت خیران ممکن نبود.

کد خبر 737630

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • برگزاری محفل شاعران به مناسبت تنبیه رژیم صهیونیستی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود