Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی انگلیس می گوید بازیکنانش هوش تاکتیکی بالایی دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، گرت ساوتگیت در تلاش است تا در مسابقات یورو پیش رو عملکردی قابل قبول به همراه تیم ملی انگلیس داشته باشد. این مربی گفتگویی با سایت رسمی یوفا انجام داده و در آن در مورد حضورش در جام ملت ها (در مسابقات یورو 96 انگلیس) به عنوان بازیکن و همچنین مربی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد ایجاد جو دوستانه در اردو

چیزی که از کار کردن با تری ونابلز و دان هاو، دستیار او یاد گرفتم این بود که اگر چه بیرون از اردوی تیم ملی هیجان، انتظارات و پیش بینی های زیادی وجود داشت اما درون اردوی تیم همه چیز در آرامش پیش می رفت. ما تلاش هایمان را کردیم اما نتایجی که می خواستیم نگرفتیم. فکر می کنم تری توانست توازن خوبی در تیم ایجاد کند و حس می کردم با توجه به میزبان بودن ما سطح درستی از هیجان وجود داشت اما ما فشاری روی خودمان حس نمی کردیم. 

در مورد انعطاف تاکتیکی انگلیس در تورنمنت یورو 96

فکر می کنم در 12 ماه منتهی به یورو با سه دفاع و چهار دفاع بازی می کردیم و حس می کردیم باید برای انجام این کار انعطاف تاکتیکی داشته باشیم. در فوتبال ملی، هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنانش را با ترکیبی که بیشترین هم خوانی با بازیکنانش دارد را به میدان بفرستد و ما راه های مختلفی پیدا کرده بودیم که با توجه به بازیکنانمان و قدرت رقیب با آرایش های مختلف بازی کنیم. در یورو 96 در هر بازی با آرایش مختلفی بازی کردیم. بازیکنان در زمین در پستی بازی می کردند که مناسب با نقطه قوت آنها بود و با این کار نقاط ضعف ما به عنوان تیم پوشش داده می شد. به نظرم نقطه شروع من به عنوان مربی آنجا بود.

در مورد هوش تاکتیکی انگلیس در یورو پیش رو

به نظرم این که بازیکنان جوانمان از آکادمی هایمان بالا آمده اند و در کنار بهترین مربیان جهان کار کرده اند، باعث می شود عادت داشته باشند در سیستم های تاکتیکی مختلف به میدان بروند و به نظرم بهترین بازیکنان از نظر تاکتیکی این هوش را دارند که اطلاعات را کادر فنی به سرعت بگیرند و در جریان بازی تغییر ایجاد کنند. این چیزی است که به طور دائم از بازیکنان خواسته می شود. به همین خاطر باید جزئیات مشخص باشند و شفافیت نکته مهمی برای بازیکنان است. بازیکنان می توانند به سرعت خودشان را وفق دهند و این موضوع در یورو 96 هم وجود داشت و در هر بازی تغییر تاکتیک می دادیم چرا که بازیکنان باهوشی داشتیم.

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ محمد پنجعلی مهدی قائدی: خیلی ها می‌ گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌ کنم سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان تحویل توپ دیدار ایتالیا-ترکیه به داور با استفاده از ماشین کنترلی / عکس برتری 3-0 ایتالیا مقابل ترکیه، بهترین برد تاریخ آتزوری در رقابت های یورو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورو 96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد