Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@12:21:30 GMT

ویژگیهای رجل سیاسی راهی بازار نشر می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۷۲۳

ویژگیهای رجل سیاسی راهی بازار نشر می شود

کتاب «رجل سیاسی» مجموعه ای گردآوری شده از نظرات و دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی خصوصیات و ویژگی‌های سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی صبح فردا 22 خرداد ماه 1400 از سوی انتشارات انقلاب اسلامی معرفی و راهی بازار نشر می شود.

کتاب رجل سیاسی  در  هفت فصل به تبیین  «باورهای سیاستمدار تراز»، «شناختهای لازم برای سیاستمدار تراز»، «شاخصهای سیاستمدار تراز»، «اهداف سیاستمدار تراز»، «وظایف سیاستمدار تراز»، «الگوهای سیاستمدار تراز» و «جلوه‌هایی از الگوی سیاستمدار تراز» پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطب این کتاب هم مردم عادی و هم سیاستمداران هستند. مسئولان و چهره‌های سیاسی از آن جهت مخاطب اثر محسوب می‌شوند که با معیارهای یک سیاستمدار تراز آشنا شوند و مخاطب عادی هم از آن جهت که با این معیارها آشنا شده و در فرایندهایی مانند انتخابات بتوانند افراد و چهره‌هایی را انتخاب کنند که به معیارهای سیاستمدار تراز اول نزدیک باشد. این مهم در وضعیت فعلی که در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری به سر می‌بریم اهمیت و ضرورت دوچندانی پیدا می‌کند.

در بخشهایی از فصل «شاخصهای سیاستمدار تراز» چنین می‌خوانیم: «بعضی سعی می‌کنند جامعه را و جوانهای ما را دچار ناامیدی کنند. بگویند آقا فایده‌ای ندارد، نمی‌شود، نمی‌رسیم؛ چه جوری ممکن است با این همه مخالفت و دشمنی! این نقطه‌ی مقابل همت بلند برای رسیدن به آرمانهاست... شما وقتی که در یک راهی می‌روید که دشمنی بر سر راه آن هست، برای شما مناع ایجاد می‌کند [اما] این مانع بایستی مانع نشود از رفتن شما، از ادامه‌ی حرکت شما، تسلیم فشارها نشویم، رضایت به وضع موجود ندهیم، که اگر رضایت به وضع موجود دادیم نتیجه‌اش عقبگرد است.»

این مجموعه توسط «علی محمدی» گردآوری شده است. چاپ اول «رجل سیاسی» در ۲۷۰ صفحه، قطع رقعی و قیمت ۴۰ هزار تومان از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی راهی بازار نشر شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی رجل سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

رهبر انقلاب تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای