Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نخستین نشست خبری حامد ویسکرمی رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان لرستان به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد که گوشه‌ای از حاشیه‌های این نشست را می‌بینیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، نشست‌ خبری حامد ویسکرمی رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان با حضور اصحاب رسانه و به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ‌ستاد‌ انتخاباتی ‌رئیسی در استان لرستان: مردم به فساد‌ستیزی رئیسی امید دارند / کاهش فاصله طبقاتی را در دولت رئیسی شاهد خواهیم بود + فیلمرئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در لرستان: ‌رئیسی به دولت در آکواریم خاتمه خواهد داد / رئیسی فیلتر را از رفاه و معیشت مردم برمی‌داردنشست خبری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ‌رئیسی در لرستان به میزبانی تسنیم به روایت تصویر

حاشیه‌های نشست خبری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در لرستان را در کلیپ زیر مشاهده کنید‌:

 

 

انتهای پیام/645/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان لرستان آیت الله رئیسی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران امروز همراه خودش رامین رضاییان را به نشست خبری قبل از مصاف با ترکمنستان در دور اول انتخابی جام جهانی 2026 برد.

رضاییان در شرایطی همراه با قلعه‌نویی به نشست خبری رفت و درباره وضعیت تیم ملی و دیدار با ترکمنستان به گفت‌وگو پرداخت که در بازی رفت دو تیم جایی در ترکیب اصلی نداشت و قلعه‌نویی تصمیم به استفاده از صالح حردانی در پست دفاع راست گرفته بود.

حالا اما با توجه به حضور رامین رضاییان در نشست خبری قبل از بازی به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی تصمیم به استفاده از او در ترکیب گرفته است.

معمولا سرمربیان در نشست‌های خبری قبل از بازی با بازیکنی حضور می‌یابند که در ترکیب اصلی بازی حضور دارد و حضور رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی نیز چنین مفهومی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به تهران می‌آید
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!
  • ایجاد و ارتقای امید در میان مردم، ابر پروژه دولت مردمی