Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای بازی های المپیک توکیو و مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، از ظهر امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، در رقابت های پنج وزن نخست سه نماینده کشورمان در وزن 130 کیلوگرم به میدان رفته اند که نتایج آن ها پس از برگزاری مسابقات مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 130 کیلوگرم در بالای جدول علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه 1 بر 1 هیکی نابی دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1  ادوارد پاپ از آلمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. در پایین جدول امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل میرزازاده، از دور رقابت ها کنار رفت. امین میرزازاده نیز در دور اول با نتیجه 2 بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت. وی در دور دوم مقابل مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و حریف یوسفی در دیدار فینال شد.

رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب برگزار می شود. با توجه به اعلام کادر فنی، رقابت های لهستان انتخابی المپیک 2021 توکیو برای نمایندگان کشورمان محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت وزن جهان آلمان جدول بازی نیمه نهایی لهستان المپیک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد