Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- روزنامه گازتا دلو اسپرت از علاقه باشگاه آث میلان به جذب سردار آزمون در صورت جدی بودن مشکل زلاتان ابراهیموویچ خبر داد.

 سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه طی چند سال گذشته بارها توسط رسانه‌های خارجی به تیم‌های مطرح اروپایی لینک شده اما هر بار در لیگ روسیه به فوتبال خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم این بازیکن ۲۶ ساله توسط یکی از رسانه‌های مطرح ایتالیایی به باشگاه آث میلان نزدیک شده است. روزنامه گازتا دلو اسپورت در گزارشی به وضعیت خط حمله باشگاه آث میلان پرداخته و به این مساله اشاره کرده که اگر مشکل پای زلاتان ابراهیموویچ جدی باشد و نیاز به عمل داشته باشد؛ روسونری‌ها برای جذب یک مهاجم به صورت جدی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان سه گزینه را برای خط حمله تیمش زیر نظر دارد. مائورو ایکاردی مهاجم تیم پاریسن‌ژرمن مدتهاست که مورد توجه میلانی‌ها قرار گرفته و اگر پاریس حاضر به قرض دادن او شود این انتقال ممکن است در آینده‌ای نزدیک عملی شود. ایکاردی سابقه حضور در اینتر را در کارنامه خود دارد.

دیگر گزینه روسونری اولیویه ژیرو است. مهاجم کهنه‌کار و فرانسوی چلسی که طبق آخرین خبرها در جمع لندنی‌ها باقی مانده و تا زمانی که مهاجمی جذب نشود اجازه جدایی به او داده نخواهد شد.

و در نهایت سردار آزمون دیگر گزینه مالدینی و باشگاه میلان به حساب می‌آید. طبق گزارش گازتا، میلانی‌ها برای اینکه وضعیت این مهاجم ایرانی در بازار نقل‌وانتقالات را جویا شوند با مدیران باشگاه زنیت تماس گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که تنها یک فصل تا پایان قرارداد آزمون با زنیت باقی مانده و به احتمال زیاد روسی‌ها برای اینکه از فروش مهاجم ایرانی خود پولی به دست بیاورند باید او را در همین تابستان به تیمی دیگر عرضه کنند.

 

 ایرنا  

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های روبین کازان و زنیت سنتپ‌ترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تاکنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد