Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:23:42 GMT

فرزند یک شهید: به نیابت شهدا رأی بدهید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۲۸۹۵

فرزند یک شهید: به نیابت شهدا رأی بدهید+عکس

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: این روزها که شبکه‌های معاند و رسانه‌های دشمن بر طبل عدم مشارکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌کوبند، خانواده‌های شهدا از پدر و مادر شهید گرفته تا همسر و فرزندان آن‌ها از دیگر اقشار مردم دعوت می‌کنند تا با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش‌رو، ضمن وفاداری به خون شهدا،‌ آینده بهتری را با انتخاب هوشمندانه‌شان برای این مرز و بوم رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصدرا رمضانی، فرزند شهید مدافع امنیت مرتضی قربانی با اینکه خود هنوز به سن رأی دادن نرسیده است، با تبدیل خانه‌شان به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد»  از همه مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: خانواده‌ام به نیابت از پدر شهیدم در انتخابات شرکت می‌کنند. شما هم به نیابت از یک شهید، پای صندوق رأی بیایید.


محمدصدرا ابراهیمی فرزند شهید

به گزارش فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در ششم آذر ماه سال ۹۸ با خانواده شهید مدافع امنیت کشور پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی دیدار کرده بود.


دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید مدافع امنیت

درباره شهید 

شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی متولد ۱۳۶۳ و فرمانده گردان امام حسین (ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در آبان ماه سال ۱۳۹۸ و در محل اغتشاش حضور داشت و توسط چاقوی اشرار به شهادت رسید.


شهید مدافع امنیت مرتضی قربانی

شهید ابراهیمی یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه بود. او فرمانده شهید مدافع حرم، عباس آبیاری و همرزم شهید مصطفی صدرزاده و شهید محمد آژند بود. این شهید ساکن شهریار بود. از او دو فرزند پسر به نام محمدصدرا و محمدسینا به یادگار مانده است. پیکر مطهر شهید رمضانی در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار آرام گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدافع امنیت شهید مرتضی ابراهیمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی مصطفی صدرزاده محمد آژند عباس آبیاری شهید مدافع امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد