Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدای نشست امیر حسین شادمانی دبیر انجمن ضمن ارائه گزارش سه ماه نخست سال جاری انجمن در خصوص فعالیت ها، نشست ها و اقدامات انجام شده توضیح داد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و  سپس عنوان داشت:هدف از برگزاری نشست امروز ، تشریع مساعی و بهره مندی از نقطه نظرات،پیشنهادات و بیان مشکلات و ضعف های احتمالی در این زمینه از سوی مسئولین و یا نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون های ورزشی می باشد تا بتوانیم ضمن آشنایی بیشتر به سرفصل های مناسب در بخش آموزش و مشاوره دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زهرا ارسنگ نایب رئیس انجمن خاطر نشان کرد:در بحث حقوق ورزشی با موارد عمومی و اختصاصی قوانین مواجه هستیم تا با هماهنگی معاونت حقوق وزارت ورزش بتوانیم کمک حال جامعه ورزش بوده و اثری ماندگار باقی گذاریم.

حمید باقر نیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی نیز ضمن خیر مقدم گفت:هدف از برگزاری نشست حاضر  این است که ما شنونده باشیم و شما عزیزان موارد، مشکلات،نواقص و دغدغه های مباحث حقوقی فدراسیونها را مطرح کرده تا بتوانیم ضمن تشریع مساعی با برگزاری دوره های آموزشی در صدد رفع آنها برآییم.وی افزود به همین منظور ابتدا از  ۱۱ فدراسیون دعوت کردیم تا در این نشست حضور یابند و در جلسات بعدی فدراسیونهای دیگر دعوت می شوند.

در ادامه مسئولین و نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون های گلف، تنیس، هندبال، ناشنوایان، بوکس، انجمن های ورزشی، ورزش های کارگری، سوارکاری، اسکواش، قایقرانی و اسکی به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها ، مشکلات و ضعف های موجود پرداختند.

نبود زیر ساختهای لازم،کهنه بودن قوانین حقوق ورزشی،متفاوت بودن نوع مباحث حقوقی فدراسیونها با توجه به نوع عملکردشان، نبود منابع لازم، بی اطلاعی قسمت اعظم جامعه ورزش کشور از حقوق قانونی خود در ورزش، بی اطلاعی از قوانین بین المللی و حتی داخلی، موازی کاری و تداخل برخی فعالیت ها ،نبود بانک اطلاعاتی جامع وکلای ورزشی، اصلاح قوانین و توجه به تخصصی بودن مباحث حقوق ورزشی از جمله موارد قید شده در این نشست از سوی مسئولین و نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون ها بود که مطرح و مقرر شد تا پس از تجمیع موارد فوق از سوی تمامی فدراسیونها جهت آموزش اولویت بندی گردد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها حقوق ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است