Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه ای از شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری علیه دو کانال خبری به دلیلی نسبت کذب دادن به مرکز استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا در اطلاعیه دفتر سخنگوی دولت آمده است: در پی انتشار مطالبی از سوی دو کانال خاص، تحت عنوان جلسات گروه های سیاسی سه گانه مرتبط با فضای انتخابات اخیر و نیز برخی مطالب کذب داستان سرایی و انتساب آن به مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، بدینوسیله ضمن تکذیب این خیال بافی های سراسر دروغ حاوی تهمت های هدف دار، به جهت ضرورت شفافیت و دفاع از ساحت اخلاقی جامعه ناگزیر به طرح شکایت از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • دهقان: از حق خود در میدان گازی آرش عقب‌نشینی نمی‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به تهران می‌آید
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!