Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری اعضای باند سرقت دریچه‌های فاضلاب خبر داد. خبرگزاری میزان- سعید لشینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی منطقه ۲ شهرداری تهران، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱۸ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ۲ سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش، به صورت حرفه‌ای دریچه‌های چدنی فاضلاب را سرقت می‌کردند شناسایی کردند.
رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان تصریح کرد: با شناسایی مشخصات ظاهری متهمان و خودروی آن ها، تصاویری از متهمان در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند خودروی متهمان را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند.   بیشتر بخوانید: انهدام باند سه نفره سارقان خودرو
این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری ۱۱۸ و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند درتحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب اعتراف کردند.
لشینی در پایان گفت: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان