Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون هندبال آسیا از سه ایرانی برای قضاوت و عضویت در کمیته فنی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنفدراسیون هندبال آسیا از سه بانوی ایرانی برای قضاوت و عضویت در کمیته فنی در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا دعوت کرد. 

بر این اساس کنفدراسیون هندبال آسیا طی نامه های جداگانه از فرناز مظاهری و عاطفه مظفریانی کوبل داوری اصفهان جهت قضاوت داوری در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    همچنین این کنفدراسیون از میترا نوری، عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال ایران به صورت رسمی برای عضویت کمیته فنی این رقابت ها دعوت کرد. هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ در کره جنوبی برگزار می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هندبال قهرمانی زنان آسیا کنفدراسیون هندبال آسیا کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک