Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:49:42 GMT

زاکانی: من صدای مردم غارت‌شده‌ هستم/ رضایی وارد جام جم شد+ عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۱۲۳

زاکانی: من صدای مردم غارت‌شده‌ هستم/ رضایی وارد جام جم شد+ عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

سومین مناظره‌ تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم» انجام می‌شود.

سرویس سیاست مشرق - پیرو مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ سومین مناظره میان هفت نامزد احراز صلاحیت شده برگزار خواهد شد.

سومین مناظره‌ تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه های مردم» راس ساعت ۱۷ آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان مناظره‌های انتخاباتی سه ساعت خواهد بود.

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته قبل از مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به این ترتیب وارد محوطه جام جم خواهند شد و بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود: ۱_ علیرضا زاکانی ، ۲محسن رضایی میر قائد ،۳محسن مهرعلیزاده،۴سید ابراهیم رییسی ،۵عبدالناصر همتی ،۶سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی و ۷سعید جلیلی .

پیش از آغاز مناظره آخر همانند دو مناظره قبل بر اساس قرعه کشی شماره صندلی نامزدها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد .

روند ورود، استقبال، مصاحبه و قرعه کشی همانند دو مناظره قبل از ساعت ۱۵ و ۱۵ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه‌های یک و خبر سیما خواهد رفت.

**  تمام فیلم های مناظره انتخاباتی را ببینید**

** تمام عکس های مناظره  را اینجا ببینید**

** مشروح مناظره اول را اینجا بخوانید**

** حاشیه های اولین مناظره را ببینید و بخوانید**

** مشروح مناظره دوم را اینجا بخوانید**

** حاشیه های دومین مناظره را اینجا بخوانید**

** زاکانی وارد جام جم شد

بر اساس قرعه کشی علیرضا زاکانی به عنوان اولین نامزد وارد جام جم شد تا پاسخگوی خبرنگاران باشد.

زاکانی رو به رسانه ها گفت:امروز صدای فروخفته مردم غارت‌شده هستم.

این نامزد انتخاباتی گفت:هفته ای دو روز (پنج شنبه و جمعه) در میان مردم هستم و پای صحبت های مردم می نشینم.

ورود زاکانی به جام جم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 مناظره انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی محسن رضایی سعید جلیلی علیرضا زاکانی عبدالناصر همتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن مهرعلیزاده اخبار داغ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرعه کشی جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات شب گذشته اقدامی تنبیهی بر علیه صهیونیست‌ها بود

حسن کاظمی قمی کارشناس مسائل بین الملل با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول در ارتباط با حمله موشکی سپاه پاسدارن به مناطق نظامی سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: عملیات دیشب ما تنبیهی بود، اما بدون جنگ. این عملیات به شکلی هوشمندانه انجام شد و از اولین هدف‌های ما این بود که به مراکز خدماتی  و اقتصادی آسیبی وارد نشود. این عملیات باعث ایجاد آرامش در کشور شد چرا که عملیاتی وسیع و راهبردی بود. این عملیات صف میان دو جبهه حق و باطل را نمایان ساخت.

وی ادامه داد: اقدام جمهوری اسلامی اقدامی تنبیهی علیه رژیمی کودک کش و نسل کش است. رژیمی که در سابقه خود کشتار فجیع را خصوصا در این ۱۹۰ روز دارد. جمهوری اسلامی به دنبال انتقام از مردم یهود نبود بلکه به دنبال انتقام از این رژیم صهیونیستی بود؛  یکی از مسائل مهم برای ما بعد مردمی است که مردم در این حوادث دچار خسارت نشوند.

او افزود: تمام اهداف رژیم اشغالگر قدس در تیر رس ابزار‌های جنگی ما است، اما موضوع ما مردم نیستند و مسئله آن است که ما با رژیم کودک کش طرف هستیم. ما دقت در هدف گذاری داشتیم و از بعد انسانی نیز به انتقام خود نگاه کردیم و این توفیق جمهوری اسلامی است که هیچگاه از مردم برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده نمی‌کند.

کارشناس مسائل بین الملل گفت:‌این‌هایی که می‌گویند در حملات ایران تعداد کشته‌ها کم است برای آن بوده که ما به دنبال کشتن مردم عادی نیستیم و کشتن افراد بیشتر ملاک موفقیت نیست.

وی درباره حضور آمریکا در جنگ احتمالی با ایران گفت: آمریکایی‌ها در حال ورود به انتخابات هستند و برای همین  علاقه‌مند به یک چالش جدید نیستند. چرا که نتیجه جنگ احتمالی با ایران برای آن‌ها مشخص نیست. واقعیت دوم آن است که سال ۲۰۰۱ که آمریکا وارد منطقه ما شده است افول آن‌ها آغاز شد. افولی که همچنان ادامه دارد.

کاظمی قمی گفت: آمریکایی‌ها در صحبت‌های خود می‌گویند که از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، اما نباید وارد یک جنگ دوباره شد. اما امروز جمهوری اسلامی ایران آگاه است. آمریکایی‌ها از این که بحران در فلسطین اشغالی به یک بحران منطقه‌ای تبدیل شود سود نمی‌برند برای همین به دنبال افزایش این بحران نیستند. با این وجود ما باید هوشیاری خود را کامل حفظ کنیم.

کاظمی قمی تاکید کرد: آنچه که نخست وزیر اسرائیل عمل می‌کند نشان دهنده آن است که بحران خود را به بحران منطقه‌ای تبدیل کند و این برای امروز نیست. حمله کنسولگری ما در سوریه عملیاتی راهبردی بود که جمهوری اسلامی ایران  را وارد یک دام و بازی سخت و بحران منطقه‌ای کند. این موضوع برای ما قطعی است.

کارشناس مسائل بین الملل افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون این عملیات هوشمندانه را انجام داد. این را بدانید سلاح‌هایی که به کار بردیم ْ آن سلاح‌های منحصر به فردی که داریم نبود و همین سلاح‌ها نشان داد که صهیونیست‌ها آنچنان که ادعا می‌کنند سیستم پدافندی ندارند. بسیاری از موشک‌ها به هدف‌ها اصابت کرد این‌ها نه فقط برای صهیونیست‌ها بلکه برای حامیان آن‌ها دارای پیامی بود که اگر بر علیه امنیت ایران اقدامی کنند با واکنشی سخت مواجه خواهند شد.  

وی درباره واکنش شورای امنیت به حمله ایران گفت:‌واکنش‌ها در شورای امنیت واکنشی واحد نخواهد بود. این بیانگر آن است که اجماع وجود ندارد. امروز محکوم کردن ایران توسط دولت‌هایی مثل انگلیس و آلمان و فرانسه اهمیت ندارد. دلیل آن است که ۶ ماه است که مردم این کشور‌ها سیاست‌های دولت خود را در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه محکوم کرده اند حالا این دولت‌ها برای ایران تصمیم گیری کنند.

وی افزود: این اقدام جمهوری اسلامی ایران بیانگر عدالت بین المللی ایران است و کشور ما سردمدار این عدالت است. ما وارد جنگ نخواهیم شد اگر چه باید در تمامی زمینه‌ها هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی افزود: خیلی از دولت‌های فاقد حمایت‌های مردمی در منطقه بر این باور بودند که بقای حکومت در رفتن در دامن رژیم اشغالگر قدس است. عملیات دیشب نشان داد این رژیم وقتی خود را نمی‌تواند جمع کند چگونه می‌تواند از بقیه محافظت کند. دولت‌هایی که به دنبال ارتباط با صیونیست‌ها هستند فهمیدند که دیگر این اقدام جایی در اهدافشان ندارند. امروز ابهت امپراطوری امنیتی رژیم صهیونیستی شکسته شد. رژیمی که همیشه تهاجم می‌کرد امروز برای حفظ موجودیت خود باید دفاع کند. در فرودگاه تلاویو صفی که برای خروج از کشور کشیده اند هر روز بیشتر می‌شود. تضعیف موقعیت رژیم اشغالگر حرکت جدی است.

کاظمی قمی در انتها گفت:‌عملیات دیشب در امتداد عملیات طوفان الاقصی بود. در سطح راهبردی دشمن کامل شکشست خورده است. آن‌ها به دنبال ائتلاف رسانه یا بر علیه غزه و حماس بودند می‌خواستند حماس را نابود کنند، اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند. در همه بخش‌ها دچار شکست فاحش شدند و عملیات دیشب نقطه تثبیت این شکست بود. مسئولین ما اعلام کرده اند واکنش ما در ارتباط با هر اقدامی که بر علیه ما در هر منطقه صورت گیرد سهمگین خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی برنامه‌های ویژه خبری

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • رضایی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • عملیات شب گذشته اقدامی تنبیهی بر علیه صهیونیست‌ها بود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • خشم صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد