Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: همکاری‌های صنعت دفاعی با بخش‌های غیرنظامی می‌تواند مسیر خودکفایی کشور را هموارتر و بستر مناسبی برای مانع‌زدایی از تولید در کشور ایجاد کند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سیاری در این بازدید با ابراز خُرسندی نسبت به عملکرد سازمان صنایع دفاع در سال‌های اخیر اظهار داشت: این سازمان در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ابعاد مختلف داشته است.

وی با اشاره به وجوه ممتاز تولیدات سازمان صنایع دفاع گفت: اعتماد به تخصص و توان مهندسین و متخصصین ایرانی، هوشمندسازی، نقطه‌زنی، تحرّک و توانمندی کافی تجهیزات از جمله ویژگی‌های محصولاتی است که در این نمایشگاه مشاهده شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به تنوع محصولات به‌خصوص موشک‌ها و مهمات افزود: تنوع مطلوب در موشک‌های دوش‌پرتاپ، مهمات هواپایه و زمین‌پایه و تولید سلاح‌های روزآمد توانسته است نیروهای مسلح را در عموم حوزه‌های رزم زمینی خودکفا کند.

دریادار سیاری در ادامه به توانمندی و تجربه بالای «ساصد» در تولید خودروهای تاکتیکی و نظامی اشاره و بیان کرد: آرزو می‌کنم در آینده‌ای نه‌چندان دور تمام حوزه‌های رزم از خودروهای تولید سازمان صنایع دفاع در ابعاد و کاربری‌های مختلف استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به همکاری مطلوب سازمان صنایع دفاع در حوزه‌های غیرنظامی و بازرگانی تأکید کرد: همکاری‌های صنعت دفاعی در این حوزه‌ها می‌تواند مسیر خودکفایی و استقلال کشور را هموارتر ساخته و بستر مناسبی را برای مانع‌زدایی از تولید در کشور ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به داشتن این صنعت دفاعی و این خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی و بازرگانی افتخار می‌کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین نیروهای مسلح وزارت دفاع دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش سازمان صنایع دفاع صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا اظهار داشت: ایران و کشور‌های آفریقایی از ظرفیت یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در برای شناخت زمینه‌های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور‌های آفریقایی میتوان در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و ... می‌توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می‌آیند.

وی تصریح کرد: در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین