Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی ۲ وزنه بردار نوجوان خراسان رضوی به اولین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور دعوت شدند.

از سوی فدراسیون وزنه برداری اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در رده سنی نوجوانان اعلام شد. بر اساس این لیست، سیده غزل و غزاله حسینی، وزنه‌برداران نوجوان خراسانی در رده سبک وزن به اردو دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو از روز ۲۳ لغایت ۲۹ خردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران، کمپ تیم ملی، به مدت یک هفته و با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهدشد. ورزشکاران ۴ روز قبل از ورود به اردو تست PCR کرونا خواهندداد.

همچنین نایب رئیس بانوان هیات وزنه برداری خراسان رضوی، در این خصوص اظهار کرد: برای هر دو دختر وزنه بردار آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بتوانند نتیجه زحماتشان را ببینند. در روزهای آتی اسامی سایر دختران نوجوان استان در اردوهای تیم ملی اعلام خواهد شد و خراسان رضوی ملی‌پوشان دیگری نیز خواهدداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزنه برداری خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی اسکواش بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا از ۵ اردیبهشت در یزد تمرینات خود را آغاز می‌کنند.   فاطمه فلاحتی مرودست، نازنین تقی نژاد (یزد)، غزال شرف پور، دیانا مقری (گلستان)، فرشته اقتداری (کیش)، شکیبا قلی پور (مازندران)، پارمین نکوپایان، نارگل رمضان زاده (تهران) ۸ ملی پوشی هستند که زیر نظر الهام رمضانی مربی تیم ملی تا یازدهم اردیبهشت در اردو حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند