Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون هندبال آسیا از سه بانوی ایرانی برای قضاوت و عضویت در کمیته فنی در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، بر این اساس کنفدراسیون هندبال آسیا طی نامه‌های جداگانه از فرناز مظاهری و عاطفه مظفریانی کوبل داوری اصفهان جهت قضاوت داوری در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این کنفدراسیون از میترا نوری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال ایران به صورت رسمی برای عضویت کمیته فنی این رقابت‌ها دعوت کرد.

لازم به ذکر است هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ در کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 500076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ایران هندبال ایران ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم