Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق رسولی در جریان بازدید فرمانده سپاه استان اردبیل از سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه به سمت کارآفرینی فناوری و مسئله‌گرایی حرکت کرده است و در همین راستا در سه سال اخیر ۸۰ واحد و شرکت فناور در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه‌اندازی شده است که سه شرکت از آنها دانش‌بنیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۵۶ محصول فناورانه و دانش‌بنیان در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی انرژی و صنایع خلاق وارد مرحله تجاری شده که ۶ مورد آنها جزء موارد تحریمی و از نیازهای ضروری جامعه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تأکید بر این که در این مجموعه برای بیش از ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی انجام شده است، ادامه داد: امیدواریم ظرفیت عظیمی که دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دارد به سمت حل مسائل و نیازهای جامعه و به‌ویژه نیازهای منطقه‌ای سوق داده شود و تلاش ما در استان این است که بر اساس نیازسنجی‌های توسعه‌ای که داشته‌ایم از ظرفیت اعضای هیئت‌علمی دانشجویان برای رفع این نیازها استفاده کنیم.

رفع نابسامانی‌ها با حضور حداکثری در انتخابات

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره انتخابات ۲۸ خرداد هم گفت: دانشگاهیان قشر آگاه جامعه هستند و حساسیت دخالت در تعیین سرنوشت خود و کشور را حتماً متوجه هستند و با تبیین‌گری اهمیت این انتخابات برای آحاد جامعه حضور قوی و موثری در انتخاب رئیس‌جمهور دارند.

رسولی با تاکید بر اینکه راهکار اصلی رفع کاستی‌ها و نابسامانی‌ها حضور جدی‌تر و حداکثری در انتخابات است، بیان کرد: هجمه عظیمی که دشمنان نظام و انقلاب و ملت برای کم رونق کردن انتخابات به کار بسته‌اند نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران تاکنون موفق بوده است و اگر شرکت مردم خیلی مهم و سرنوشت‌ساز نبود این همه تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای حضور نداشتن مردم در پای صندوق‌های رأی انجام نمی‌شد.

وی اظهار کرد: باوجود همه ناملایمات و کاستی‌های موجود، نظام مقدس ما در مسیر تعالی قرار دارد و مردم با حضور خود و انتخاب اصلحی که دارند به عزت و اقتدار مملکت خود کمک می‌کنند.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶

حمید انصاری کد خبر: 1099074 برچسب‌ها اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تحریم ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تحریم ایران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!