Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@14:57:05 GMT

طرح مهر بیمه رازی در جهت حمایت از شبکه فروش

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۲۷۵

طرح مهر بیمه رازی در جهت حمایت از شبکه فروش

امتداد - طرح مهر بیمه رازی به منظور فراهم نمودن شرایط رقابت جهت فروش اقساطی بیمه نامه اجرایی شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به تقاضای شبکه فروش و به منظور فراهم نمودن شرایط رقابت در بازار جهت فروش اقساطی بیمه نامه های ثالث و بدنه و همچنین تسهیل شرایط صدور این بیمه نامه ها ، اخذ تسهیلات از بانک برای نمایندگان و بیمه گذاران طرح مهر بیمه رازی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   گفتنی است این طرح از شنبه ۲۲ خرداد ماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و هفته کرامت اجرایی می گردد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش

ورسارین از فروش لیسانس فناوری جوهر گرافنی خود به یک شرکت در برزیل خبر داد تا از این جوهر در تولید رنگ و پوشش استفاده شود.

به گزارش ایسنا، شرکت ورسارین (Versarien) اعلام کرده است که مطابق با راهبرد اعلام شده خود برای کسب درآمد از مالکیت معنوی و صدور مجوز، توافقنامه‌ای با یک شرکت مستقر در برزیل امضاء کرده است تا در قالب این توافق‌نامه، حق استفاده از دانش فنی را به شرکت مونتانا کویمیکا (Montana Química) اعطا کند. این شرکت قرار است مواد گرافنی شرکت ورسارین را در تولید رنگ و مواد نگهدارنده چوب استفاده کند. این توافق‌نامه به نوعی سوسپانسیون گرافنی موسوم به Graphinks مربوط می‌شود که قرار است در محصولات این شرکت در آمریکای جنوبی استفاده شود. این جوهر گرافنی پیش از این در تولید پوشاک ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است.

بر اساس شرایط این توافق‌نامه، حق استفاده از این فناوری برای مدت ۵ سال به مونتانا کویمیکا اعطا شده است و در قبال این فروش مجوز، ورسارین ۵۰ هزار پوند دریافت کرده و زمانی که تولید انبوه آغاز شود، ۲۵ هزار پوند دیگر نیز به ورسارین داده خواهد شد. همچنین ۵ درصد از کل درآمد حاصل از فروش محصولات تولید شده نیز به ورسارین تعلق می‌گیرد.

آندریاس فن‌سیلز، مدیرعامل شرکت مونتانا می‌گوید: این قرارداد با ورسارین به ما فرصت تازه‌ای می‌دهد تا برای رشد در بازار برزیل سرمایه‌گذاری کنیم و بتوانیم گرافن را در حوزه‌هایی نظیر رنگ، پوشش و روانساز وارد کنیم.

ورسارین یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده فناوری‌های گرافنی است که به دنبال استفاده از گرافن در حوزه‌های مختلف است. این شرکت پلتفرم‌های متعددی را برای شرکت‌های مختلف ارائه کرده، به طوری که از  گرافن این شرکت در تولید روکش جاده، پوشاک ورزشی و بتن استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود