Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@21:04:50 GMT

زاکانی: من صدای غارت زدگانم!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۲۸۱

زاکانی: من صدای غارت زدگانم!

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که عده‌ای در این فضا به دنبال کاسبی هستند، گفت: صدای مظلوم غارت شدگان هستم. ناطقان:  علیرضا زاکانی در بدو ورود به صدا و سیما برای شرکت در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درباره این‌که دغدغه‌های مردم را چگونه درک خواهد کرد، گفت: ابتدا لازم است ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به ویژه به دختران عزیز مدافع حرم و شهدا تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی ادامه داد: اطلاعاتم را از طریق گزارشات مختلفی که به دستم می‌رسد، در ابعاد مختلف به دست می‌آورم، گزارشاتی که دقیق و تخصصی است. خودم هم هفته‌ای دو روز در بین جامعه حضور دارم پنج‌شنبه و جمعه به خانه مردم در بازار و کوچه و محله و مسجد می‌روم و پای صحبت‌های مردم می‌نشینم؛ لذا اطلاعات‌ام از جامعه به صورت کارشناسی منعکس می‌شود و هم به صورت عینی با حضور در بین مردم آنها را به دست می‌آورم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان این‌که امروز روز آخر مذاکرات است، افزود: مردم ما عزت دارند اگر مردم ما نبودند ما به عنوان مسئول اینجا حضور نداشتیم. پس خیلی نامردی و ناجوانمردی است که نام مردم را به زبان بیاورند اما آنچه را که مردم داده‌اند را راهزنی می‌کنند این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان، ایثارگران و بازنشستگان و اقوام بزرگوار و مذاهب محترم عده‌ای به دنبال کاسبی هستند.

زاکانی ادامه داد: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. کسانی که غارت زدگی دارند و کسانی که غارت شدند. من خود را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم. روزی به عنوان رزمنده جانمان را کف دست گرفته و به میدان رفتیم و مقابل متجاوز خارجی قد علم کرده و از میهن مان دفاع کردیم. امروز هم با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشی کرده‌اند و آبرو و جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: بر خود واجب می‌دانم که با تمام توان مقابل این افراد با ادله درست و قاطع بایستم و صدای فروخفته غارت شدگان باشم. ان‌شاالله با حرف‌های جدید و دست پر مشت کسانی که می‌خواهند مجددا مردم را دچار فریب و جامعه را با دروغ‌شان دچار تشکیک کنند باز می‌کنیم و به وظیفه‌مان عمل خواهیم کرد.



منبع: تابناک برچسب ها: زاکانی ، ناطقان ، انتخابات ، کاسبی ، غارت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زاکانی ناطقان انتخابات کاسبی غارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند