Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:26:05 GMT

انجام بیش از ۲۴ هزار تست pcr در مبادی مرزی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۳۲۰

انجام بیش از ۲۴ هزار تست pcr در مبادی مرزی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر تداوم اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران در مبادی مرزی کشور گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و هم‌چنان ادامه دارد. از ٢٠ اسفندماه تا صبح امروز ۲۲ خرداد ماه، ۳۶۰ هزار و ۸۲۴ نفر از مسافران کنترل و غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۵۱ هزار و ۲۹۷ مورد تست فوری و ۲۴ هزار ۵۸۱ مورد تست پی سی آر از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده و ۶۴ نفر از مسافران نیز به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.

کد خبر 5232886

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر مهدی ولی پور ویروس کرونا غربالگری کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون کووید 19 انتخابات 1400 دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان غذا و دارو ستاد ملی مقابله با کرونا کاهش وزن پروتکل های بهداشتی سازمان نظام پزشکی جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور

 صفری تعداد مسافران جابجا شده راه‌آهن شمال‌غرب کشور را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد که بر این اساس تعداد مسافر جابجا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشت.

 وی افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بود که مقایسه‌ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ بود.
 

صفری خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابجا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • ◄ سفر با هواپیما تعطیل می شود