Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:35:08 GMT

محمدی: انتخاب ملی پوشان برای المپیک عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۳۶۲

محمدی: انتخاب ملی پوشان برای المپیک عادلانه بود

غلامرضا محمدی گفت: انتخاب ملی پوشان برای المپیک توکیو عادلانه بود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با فدراسیون کشتی، در مورد نحوه انتخاب تیم اعزامی به المپیک گفت: از ۲ سال گذشته کار ما برای شناسایی نفرات به منظور حضور در المپیک توکیو آغاز شد و رقابت های مختلفی از جمله مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک، تورنمنت های بین المللی، انتخابی تیم ملی، جام تختی، لیگ و انتخابی درون اردویی ملاک کار ما بود و در این مدت تمامی نفرات مدعی و کسانی که می توانستند به تیم ملی کمک کنند مورد بررسی قرار گرفتند و محک خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی برنامه های ما جهت انتخاب ملی پوشان از پیش اعلام شده بود و طبق همان برنامه ها نسبت به انتخاب کشتی گیران اقدام کردیم و آخرین مرحله ما نیز رقابت های بین المللی در لهستان بود که کشتی گیران با توجه به عملکردشان به تیم ملی راه یافتند.

محمدی در مورد انتخاب نفرات به منظور حضور در رقابت های جهانی ۲۰۲۱ نروژ تصریح کرد: با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه پس از المپیک این مسابقات برگزار می شود، کار ما از رقابت های جام تختی تهران آغاز شده و در ادامه راه نیز تورنمنت های بین المللی را پیش رو داریم.

وی افزود: در چند روز آینده نحوه اجرای چرخه ی انتخابی برای انتخاب نفرات به منظور حضور در رقابت های جهانی ۲۰۲۱ نروژ را به صورت مکتوب و از طریق سایت رسمی فدراسیون کشتی اعلام می کنیم و همانند چرخه ی انتخابی المپیک، نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان ما تا رقابت های جهانی محدود است و بازی های المپیک نیز بالاترین سطح رویداد کشتی در جهان محسوب می شود، تصمیم کادر فنی این است که هر کشتی گیری که موفق به کسب مدال در المپیک شود، بدون برگزاری انتخابی و به صورت مستقیم به رقابت های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز اعزام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غلامرضا محمدی کشتی غلامرضا محمدی کشتی ورزشی رقابت های جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!

آرون بروکس برای رسیدن به المپیک برنامه ویژه‌ای داشت و درنهایت به هدف خود رسید.

طرفداری | آرون بروکس با شکست دیوید تیلور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد، موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

آرون بروکس 23 ساله که پدیده کشتی آمریکا محسوب می‌شود، در دیدار انتخابی المپیک برابر دیوید تیلور قرار گرفت و موفق به شکست مجیک‌من در دو دیدار متوالی شد. چند ماه پیش بود که مسابقات کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان برگزار شد و کشتی‌گیران کشورمان به علت صادر نشدن ویزا، در این مسابقات غایب بودند.

آرون بروکس در این مسابقات مدال طلا گرفت که واکنش میثم زارع را به دنبال داشت. میثم زارع چند ماه پیش در گفتگویی تاکید کرد:

من و آرون بروکس در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات نوجوانان سال 2017 جهان با هم کشتی گرفتیم. او من را 10 بر 2 برد، مینیسکم پاره بود و شرایط خوبی در آن کشتی نداشتم، اما از همان وقت دوستی ما ادامه پیدا کرد. زمانی که دچار ضایعه نخاعی شدم، پیام داد و پرسید چه اتفاقی برایم افتاده و آرزو کرد حالم خوب شود و بتوانیم دوباره با هم کشتی بگیریم.

وی ادامه داد:

بروکس به دنبال شکست دیوید تیلور در مسابقات انتخابی امسال آمریکا است و می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد.

درنهایت بروکس به رویای خود رسید و با شکست دیوید تیلور به المپیک راه پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا