Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:16:47 GMT

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۴۲۴

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که عده‌ای در این فضا به دنبال کاسبی هستند، گفت: صدای مظلوم غارت شدگان هستم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در بدو ورود به صدا و سیما برای شرکت در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درباره این‌که دغدغه‌های مردم را چگونه درک خواهد کرد، گفت: ابتدا لازم است ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به ویژه به دختران عزیز مدافع حرم و شهدا تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اطلاعاتم را از طریق گزارشات مختلفی که به دستم می‌رسد، در ابعاد مختلف به دست می‌آورم، گزارشاتی که دقیق و تخصصی است. خودم هم هفته‌ای دو روز در بین جامعه حضور دارم پنج‌شنبه و جمعه به خانه مردم در بازار و کوچه و محله و مسجد می‌روم و پای صحبت‌های مردم می‌نشینم؛ لذا اطلاعات‌ام از جامعه به صورت کارشناسی منعکس می‌شود و هم به صورت عینی با حضور در بین مردم آنها را به دست می‌آورم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان این‌که امروز روز آخر مذاکرات است، افزود: مردم ما عزت دارند اگر مردم ما نبودند ما به عنوان مسئول اینجا حضور نداشتیم. پس خیلی نامردی و ناجوانمردی است که نام مردم را به زبان بیاورند اما آنچه را که مردم داده‌اند را راهزنی می‌کنند این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان، ایثارگران و بازنشستگان و اقوام بزرگوار و مذاهب محترم عده‌ای به دنبال کاسبی هستند.

زاکانی ادامه داد: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. کسانی که غارت زدگی دارند و کسانی که غارت شدند. من خود را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم. روزی به عنوان رزمنده جانمان را کف دست گرفته و به میدان رفتیم و مقابل متجاوز خارجی قد علم کرده و از میهن مان دفاع کردیم. امروز هم با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشی کرده‌اند و آبرو و جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: بر خود واجب می‌دانم که با تمام توان مقابل این افراد با ادله درست و قاطع بایستم و صدای فروخفته غارت شدگان باشم. ان‌شاالله با حرف‌های جدید و دست پر مشت کسانی که می‌خواهند مجددا مردم را دچار فریب و جامعه را با دروغ‌شان دچار تشکیک کنند باز می‌کنیم و به وظیفه‌مان عمل خواهیم کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز