Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کبدی گفت: قطعا کاندیدای رایتس فدراسییون جهانی کبدی خواهم شد و برای رسیدن به این پست نیازمند کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

عباس اورسجی در گفت‌گوو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی اظهار داشت: با توجه به اینکه نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی هستم تا زمان انتخابات، سرپرست این فدراسیون شدم تا زمانی که انتخابات برگزار شود این مسئولیت را بر عهده دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضورم به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی دلایل دیگری همچون میزبانی مناسب از رقابت‌های بین‌المللی، کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا و ارتباط بسیار خوب با کشورهای دیگر تاثیرگذار بود.

وی افزود: البته پیش از اینکه گهلوت فوت کند به ریاست همزمانش در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی اعتراض کرده بودم. 

اورسجی در پاسخ به این سوال که کاندیدای ریاست فدراسیون جهانی کبدی می‌شود یا خیر، تصریح کرد: قطعا کاندیدای این سمت خواهم شد و برای رسیدن به این پست نیازمند کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

 

بیشتر بخوانید: اورسجی، سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: عباس اورسجی فدراسیون کبدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس اورسجی فدراسیون کبدی فدراسیون جهانی کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید تابش‌نیا درباره نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار کرد: در این نشست چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد، نفرات داخلی نیز سرشناس هستند و همه از آن‌ها شناخت کاملی دارند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را برگزار خواهیم کرد تا کمیته فنی نظر خود را درباره نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیئت رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه دو مربی سرشناس لیگ برتری در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به اینکه لیگ در حال برگزاری است، در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم، اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آن‌ها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی گفت‌وگو و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات شده است تا در صورت رسیدن به یک نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود، چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمام پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل خواهد بود و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 747102

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم