Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:28:26 GMT

جزئیات ثبت نام یارانه بگیران جدید اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۱۱

جزئیات ثبت نام یارانه بگیران جدید اعلام شد

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها از فرایند ثبت نام جاماندگان و یا درخواست کنندگان جدید برای دریافت یارانه ها توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، امید حاجت، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح جزئیات ثبت نام جاماندگان از یارانه بیان کرد: امسال منابع ما ۳۵ درصد رشد کرده اگر سال گذشته ۲۵۰هزار میلیارد تومان بوده ، امسال ۳۰۰ هزار میلیارد تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هفته ای است که آئین نامه ثبت نام یارانه بگیران جدید توسط دولت ابلاغ شده است.

حاجت گفت: منابع امسال سازمان هدفمند سازی یارانه ها مانند سال گذشته است و ما برای یارانه بگیران جدید باید با مصلحت سنجی و همچنین اولویت بندی برای آن ها یارانه پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: وظیفه ما در ثبت نام های جدید تحویل گرفتن لیست نهایی از وزارت رفاه است و بعد از طی شدن مراحلی نظیر آزمون وسع و صحت سنجی ها ما ملزوم به پرداخت یارانه ها هستیم.

وی افزود: نزدیک ترین زمانی که برای ثبت نام یارانه بگیران جدید، خوشبینانه ترین حالت عملیاتی شدن به یک یا دو ماه آینده، موکول می شود. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سازمان برنامه و بودجه هدفمندی یارانه ها یارانه یارانه بگیران جدید یارانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان

به گزارش پارس نیوز، یارانه کودکان برای کودکانی که از شیرخشک تغذیه میکنند و نیاز به حمایت مالی دارند درنظر گرفته شده است.

بسته به دهک بندی خانوار، یارانه تخصیص یافته به این کودکان متفاوت است؛ به این صورت که به کودکان مشمول این طرح در دهک یک تا پنج، یک میلیون تومان یارانه تعلق می‌گیرد و کودکان مشمول در دهک‌های ۶ و ۷ مبلغ ۶۰۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد. کودکانی که در آغاز طرح کمی بیش از ۱۲۳ هزار تن را شامل می‌شد و در مراحل بعد بر شمارشان افزوده شد و حالا به بیش از ۱۳۱ هزار تن رسیده است.

منبع : سلام نو

دیگر خبرها

  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است
  • همه چیز درباره طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + ثبت نام