Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@10:27:20 GMT

مطالبه‌گری آداب دارد!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۱۶

با ظهور رسانه‌های ارتباطی در دنیای نوین کوچک‌ترین اتفاقات هم از دید این رسانه‌ها مخفی نمی‌ماند و بسیاری از مشکلات اجتماعی با مطالبه‌گری درست و استفاده صحیح از رسانه به راحتی می‌توان برطرف کرد.

خبرگزاری میزان - مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: با ظهور رسانه‌های ارتباطی در دنیای نوین و همه‌گیر شدن این رسانه‌ها توسط تلفن‌های همراه، کوچک‌ترین اتفاقات هم از دید این رسانه‌ها مخفی نمی‌ماند و با سرعت انتشار بالا باعث ایجاد موجی از خبر‌های مختلف می‌شوند تا جایی که بالاترین مقام‌های سیاسی هم به این اخبار واکنش نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتماً زلزله سال ۱۳۹۷ در استان کرمانشاه که با خرابی‌های زیادی همراه بود را به خاطر دارید. انتشار لحظه‌به‌لحظه اخبار و تصاویر مربوط به این حادثه باعث شد تا کمک‌های مردمی از سراسر کشور به این منطقه روانه شده و موجی از همدلی در کشور ایجاد شود. همچنین قطع آب در مناطق محروم خوزستان در سال ۱۳۹۹ از دیگر موضوعاتی بود که انتشار خبر توسط مردم و بازتاب آن در رسانه‌ها، باعث شد اکثر مسئولان به این موضوع واکنش نشان داده و مشکلات را در کمترین زمان برطرف کنند؛ بنابراین با مطالبه‌گری درست و استفاده صحیح از رسانه می‌شود بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف کرد. البته مطالبه گری آداب و قوانینی دارد که برای یادگرفتن آن نیاز به فراگیری سواد رسانه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: حجم تبادل اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی چقدر است؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فضای مجازی شبکه های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فضای مجازی شبکه های اجتماعی مطالبه گری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جشنواره فرهنگی هنری ورزشی که به همت اداره ورزش و جوانان،عشایری،میراث فرهنگی ترتیب یافت ، آداب و رسوم روستائیان در مراسم عروسی و پخت غذاهای محلی به نمایش گذاشته شد.

دراین جشنواره که هنرمندان و شماری از فرهنگ دوستان حضور داشتند، نحوه پخت  وغذا های محلی و  آش سنتی در روستای نظر اباد  توسط روستائیان اجرا شد.

فرماندار سلماس گفت: معرفی آداب و رسوم سنتی در روستاها با هدف ترویج گردشگری و معرفی مکان های روستایی به مردم از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

کاظمی گفت: همچنین زمینه سازی برای درآمد روستائیان از طریق بوم گردی و گردشکری  یکی از اهداف این جشنواره بود که قرار است در دیگر روستاهای سلماس استمرار یابد.

همچنین در این جشنواره بیش از ۴٠٠ورزشکار هنری رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

  در بیش از ۱٠غرفه نیز بانوان روستایی توانمندی های خود را ارایه کردند 

روستای خوش آب و هوای سد دریک تازه شهر  در ۱۵کیلومتری سلماس  واقع شده است.

این روستا دارای  سد پر آب و باغ های زیبا است که در ایام تعطیل پذیرای گردشگران است.

دیگر خبرها

  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس