Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:02:10 GMT

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۳۳

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار نظام است

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تکاب با بیان اینکه انتخابات مطلوب با مشارکت حداکثری کشور را به سمت تمدن‌سازی اسلامی سوق می‌دهد، افزود: معیارهایی که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند همان معیارهایی است که ما را به سمت تمدن سازی اسلامی هدایت کرده و بی‌توجهی به این معیارها کشور را در رسیدن به هدف با مشکل مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه انقلاب اسلامی را تنها نگذاشتند و امروز هم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پشتیبانی خود را از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهارداشت: اینکه کشورهای همسایه می خواهند با کشور ما ارتباط برقرار کنند، به دلیل اقتدار معنوی ایران اسلامی در منطقه است.

حجت الاسلام خدایاری ادامه‌داد: امیدواریم با در نظرگفتن شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب و با دقت در فرآیند انتخابات و طرح مطالبات به‌صورت معقول و متناسب با توانمندی های کشور و تعدیل انتظارات، شاهد انتخاباتی باشکوه در تراز جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه قطعا با رای دادن در این انتخابات و تحقق حیات سیاسی جاودان جمهوری اسلامی ایران به اهداف انقلاب ادامه خواهیم داد، گفت: کسانی که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می‌کنند، ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای فرهنگ عمومی تکاب آذربایجان غربی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای فرهنگ عمومی تکاب انتخابات ۱۴۰۰ شورای فرهنگ عمومی تکاب آذربایجان غربی مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد

ماموستا اسلام راعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بی‌تردید اگر در جامعه، اتحاد و مشارکت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود داشته باشد جهش تولید رخ می‌دهد.

وی افزود: زمانی که رهبری، لزوم مشارکت مردم را برای جهش تولید مطرح کردند باید مسئولان، دولتمردان و مجلس شورای اسلامی و تمامی قوا دست به دست هم دهند تا مردم هم بتوانند در کار تولید موفق شوند.

مدرس علوم دینی تکاب گفت: علاوه بر آن دولتمردان باید تورم را مهار کنند و با مشارکت فکری و اقتصادی در خدمت مردم و نظام و انقلاب باشند.

وی اظهار داشت: جهش تولید تنها با مشارکت مردمی امکان‌پذیر نیست بلکه مسئولان نظام و سه قوا باید در این رابطه گام‌های مثبتی بردارند.

ماموستا راعی تصریح کرد: مردم کشورمان علاقه‌مند به نظام و انقلابشان هستند و به همین سبب مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند بنابراین مسئولان نیز باید پاسخگوی همراهی مردم باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی