Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:04:50 GMT

انصراف یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۳۹

انصراف یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان

متن نامه انصراف این داوطلب انتخابات خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانداری محترم شهر مقدس قم

با توجه به تصمیم شورای محترم نگهبان مبنی بر عدم پذیرش انتقال اینجانب به حوزه انتخابیه استان تهران و همچنین به احترام نظر جامعه محترم مدرسین حوزه علمیۀ قم در معرفی نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری استان قم، بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری را اعلام می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً از اقشار مختلف مردم به ویژه علما، فضلا، طلاب، اساتید دانشگاه و دانشجویان که به این بنده حقیر در این مدت ابراز لطف و حمایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله اجر تلاش‌های خالصانه آن عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

محمود رجبی
۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰

همچنین شنیده‌ها حاکی از جایگزینی حجت الاسلام مهدی نکویی در این انتخابات از حوزه انتخابیه قم است.

27215

کد خبر 1524543

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس خبرگان انتخابات ۱۴۰۰ استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، وزیر کشور  روز سه‌شنبه در حاشیه معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران درباره آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت: با پشت سر گذاشتن بسیار خوب مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب در این دور، انتخاب ۴۵ نماینده به دور دوم کشیده شد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد افزود: در ۸ حوزه انتخابیه که قرار است بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وحیدی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد گفت: مقدمات برگزاری برای انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت آماده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نگاه ویژه دولت به لرستان گفت: بسیاری از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور در لرستان محقق شده است و موضوعات کلانی مانند معشوره مقدمات آن در دولت انجام شده و فرآیند قانونی آن طی شده است و منابع آن نیز تأمین خواهد شد.

 وحیدی با اشاره به اینکه راه‌آهن لرستان طی سال‌های متمادی تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: طی یکسال اخیر ۱۳ درصد پیشرفت کرده و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت دارد و یک مشکل ساده حقوقی پیش آمده که آن نیز برطرف می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ همتی بخش خصوصی در لرستان، افزود: این می‌تواند به سرعت رشد بیشتری پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران