Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:18:01 GMT

جزئیات ثبت نام یارانه بگیران جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۵۱

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها فرایند ثبت نام جاماندگان و یا درخواست کنندگان جدید برای دریافت یارانه‌ها را تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حاجت، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح جزئیات ثبت نام جاماندگان از یارانه بیان کرد: امسال منابع ما برای پرداخت یارانه ۳۵ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته منابع ما ۲۵۰هزار میلیارد تومان بود که امسال به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

او افزود: یک هفته‌ای است که آئین نامه ثبت نام یارانه بگیران جدید توسط دولت ابلاغ شده است.

حاجت گفت: منابع امسال سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها مانند سال گذشته است و ما باید برای پرداخت یارانه به یارانه بگیران جدید با مصلحت سنجی و همچنین اولویت بندی اقدام کنیم.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: وظیفه ما در ثبت نام‌های جدید تحویل گرفتن لیست نهایی از وزارت رفاه است و بعد از طی شدن مراحلی نظیر آزمون وسع و صحت سنجی‌ها ملزوم به پرداخت یارانه به فراد جدید هستیم.

او ادامه داد: نزدیک‌ترین زمانی برای ثبت نام یارانه بگیران جدید یک یا دو ماه آینده است. برچسب ها: ثبت نام ، یارانه بگیران جدید ، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام یارانه بگیران جدید رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه بگیران جدید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعباس: در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم

رئیس سازمان سنجش گفت: در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشسته است و جمعیتی که تجهیزات با خودشان آورده بودند،کمتر از  ۶۰ نفر بودند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست همایش تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سازمان پژوهش‌های صنعتی ایران برگزار شد.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش در این نشست گفت: در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشسته است و جمعیتی که تجهیزات با خودشان آورده بودند،کمتر از  ۶۰ نفر بودند.

پورعباس تاکید کرد: جمعیتی که قرار بود از طریق سامانه‌های تقلب یاب فنی ما کشف شوند، صفر بود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • پورعباس: در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم
  • در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم
  • ر سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم