Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – به نظر می‌رسد باید شاهد تیم جوان و متفاوتی از صنعت نفت آبادان باشیم، چرا که با توجه به موانع پیش روی سیروس پورموسوی او چاره ای جر استفاده از جوان‌ها ندارد.

بعد از مصدومیت پی در پی بازیکنان تیم صنعت نفت در بازی با استقلال هم شاهد حضور برخی جوان ها در ترکیب این تیم بودیم. ضمن این که در نیم فصل دوم و با توجه به عدم یارگیری تیم صنعت نفت، پورموسوی چاره ای جز استفاده از بازیکنان جوان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید نیاز تیمش را به شکلی تامین می‌کرد و در نهایت چاره‌ را در استفاده‌ از جوان ها دید.

پورموسوی که پیش از این هم در تیم ملی جوانان سابقه کار با چنین بازیکنانی را داشته از این که حالا در تیم صنعت نفت از آنها استفاده کند ابایی ندارد. از این رو با توجه به این که زبیدی، زهیوی و اهل شاخه هر سه رباط پاره کردند بهترین گزینه برای پورموسوی اعتماد دوباره به جوان ها است.

این در حالی است که تیم صنعت نفت علاوه بر بازیکنانی که دچار پارگی رباط شده‌اند  دچند بازیکن مصدوم دیگر هم دارد که به لطف تعطیلات جاری لیگ برتر رو به بهبود هستند. ناصری، حامدی فر و بیت سعید بازیکنانی هستند که به تمرینات گروهی ملحق شدند و به نظر می رسد می توانند در بازی بعد تیمشان را همراهی کنند ولی دوران مصدومیت بغلانی، غبیشاوی، زامهران و امانی به همراه نصاری طولانی تر خواهد بود و فرصت بیشتری برای بهبود لازم دارند. با این حال کادر پزشکی این تیم امیدوارند بتوانند این بازیکنان را به تمرینات گروهی ملحق کرده و آماده ادامه مسابقات کنند.

از تمرینات و بازی‌های این تیم در اردوی تدارکاتی تهران مشخص است که پورموسوی به استفاده‌ از بازیکنان جوان ایمان دارد و مجبور است برای بر طرف کردن نیاز تیمش از این بازیکنان در ادامه مسابقات استفاده کرده جای خالی مصدومانش را پر کند.

  بیشتر بخوانید: توبیخ و جریمه قائم مقام چوکا به دلیل بدرفتاری با مقامات رسمی/ سرمربی خوشه‌طلایی ۳ جلسه محروم شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم صنعت نفت جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد