Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان درباره نحوه انتخاب تیم اعزامی به المپیک گفت: از ۲ سال گذشته کار ما برای شناسایی نفرات به منظور حضور در المپیک توکیو آغاز شد و رقابت‌های مختلفی از جمله مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک، تورنمنت‌های بین المللی، انتخابی تیم ملی، جام تختی، لیگ و انتخابی درون اردویی ملاک کار ما بود و در این مدت تمامی نفرات مدعی و کسانی که می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند مورد بررسی قرار گرفتند و محک خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های ما جهت انتخاب ملی پوشان از پیش اعلام شده بود و طبق همان برنامه‌ها نسبت به انتخاب کشتی گیران اقدام کردیم و آخرین مرحله ما نیز رقابت‌های بین المللی در لهستان بود که کشتی‌گیران با توجه به عملکردشان به تیم ملی راه یافتند.

محمدی در مورد انتخاب نفرات به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ تصریح کرد: با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه پس از المپیک این مسابقات برگزار می‌شود، کار ما از رقابت‌های جام تختی تهران آغاز شده و در ادامه راه نیز تورنمنت‌های بین المللی را پیش رو داریم.

وی افزود: در چند روز آینده نحوه اجرای چرخه‌ی انتخابی برای انتخاب نفرات به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ را به صورت مکتوب و از طریق سایت رسمی فدراسیون کشتی اعلام می‌کنیم و همانند چرخه‌ی انتخابی المپیک، نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان ما تا رقابت‌های جهانی محدود است و بازی‌های المپیک نیز بالاترین سطح رویداد کشتی در جهان محسوب می‌شود، تصمیم کادر فنی این است که هر کشتی گیری که موفق به کسب مدال در المپیک شود، بدون برگزاری انتخابی و به صورت مستقیم به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز اعزام شود. بیشتر بخوانید: اسامی آزادکاران اعزامی به المپیک توکیو اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رقابت های جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور عددی نبود!