Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 تمدید شد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: تا کنون 20 هزار و 10 نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ 18 خرداد 1400، با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 26 خرداد 1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 اصلاحات مربوط به شغل محل های دفترچه راهنما:

ـ اصلاحیه مربوط به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران:

- رشته تحصیلی شیمی (کد 30664) با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10067) (شغل کارشناس آزمایشگاه/کارگاه های فنی 15) اضافه می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری:

- رشته های تحصیلی حسابداری (کد 30408) با مقطع لیسانس و مدیریت مالی (کد 31074) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11508) (شغل حسابدار) اضافه می‌شود.

- رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی (کد 32711) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11509) (شغل کارشناس برنامه ریزی 1) اضافه می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه یاسوج:

-محل خدمت کد شغل محل (11417) به کهگیلویه و بویراحمد- گچساران اصلاح می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به دانشگاه بیرجند:

- رشته تحصیلی آلودگی محیط زیست (کد 30015) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10296) (شغل کارشناس بهداشت محیط) اضافه می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه شهرکرد:

- رشته های تحصیلی محیط زیست (کد 31003) و مرتع داری (کد 31096) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10670) ( شغل کارشناس محیط زیست) اضافه می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه علم و صنعت:

- رشته تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات (کد31280) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11049) (شغل کارشناس فناوری اطلاعات) اضافه می‌شود.

- رشته تحصیلی بهداشت مواد غذایی (کد 22889) با مقطع لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (11046) (شغل کارشناس تغذیه) اضافه می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  اصلاح جنسیت پذیرش دانشگاه علم و صنعت:

ـ در شغل محل های مربوط به دانشگاه علم و صنعت در سهمیه آزاد به استثنا کد شغل محل(11026) جنسیت پذیرش به زن/ مرد اصلاح می‌شود.

ـ ­اصلاحیه مربوط به  دانشگاه حضرت معصومه(س):

- رشته تحصیلی علوم ارتباطات اجتماعی (کد 30735) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (10460) (شغل کارشناس امور پژوهشی 10) اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامي دانشگاه ها سازمان سنجش آموزش كشور نام نويسي پارک های علم و فناوری مقطع فوق لیسانس اصلاحیه مربوط شرایط احراز مقطع لیسانس ثبت نام اقدام اضافه می شود شغل کارشناس رشته تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان آغاز نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ (سه شنبه هفتم فروردین) تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمیان اظهار کرد: مهلت نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، تا دوازدهم فروردین ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: از زمان آغاز نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ (سه شنبه هفتم فروردین) تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

لازم به ذکر است، نام‌نویسی در این آزمون از هفتم فروردین ماه جاری آغاز شده است و متقاضیان شرکت در آزمون سراسری برای نام نویسی باید به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و فرم مربوط به نام نویسی در این آزمون را تکمیل و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 739952

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری